woodkid - iron

To był jeden z tych dobry dni dla mnie. Dzień był ciepły dlatego dzięki namowie P. założyłam azteckie ponczo i spięłam je paskiem. Do tego wyjęłam zakurzone Timberlandy. Lubię te buty, najlepiej sprawdzają się z legginsami ale tym razem założyłam jeansy w cętki. Czapka a raczej berecik została kupiona tego samego dnia po wizycie w H&M'ie na wyprzedażach. 

Zapraszam do wczorajszego wpisu, sprzedaję sztuczne futerko Asos.




czapka / cap - h&m %
ponczo / poncho - tkmaxx
jeans - h&m %
okulary / sunglasses - wszystko po 2,99
buty / shoes - timberland
torebka / bag - second hand

12 komentarzy:

  1. Piękny kolor butów:)
    Zapraszam do mnie: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bony do takich sklepów jak : C&A, H&M, Reserved czy New Yorker :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. cool!
    xoxo Sienna

    www.fashionintheair.com

    OdpowiedzUsuń
  4. rewela! jestem zachwycona tym zestawem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger