29/12

Święta święta i po świętach jak to zawsze bywa. Z każdym rokiem mijają co raz szybciej, dopiero co przyjechaliśmy do Polski a już ją opuszczamy ;) Pamiętacie gdy przedstawiałam Wam moją ''listę życzeń'' w tym wpisie? Postawiłam na wysokie kowbojki (w takich samych chodzi Beyonce na tym zdjęciu). Jestem z nich bardzo zadowolona! Połączyłam je ze spodniami w pepitkę i wzorzystą koszulą z sh. 





marynarka / blazer - h&m %
torebka / bag - refresh via sarenza.pl
koszula / shirt - second hand
t-shirt - jack & jones
naszyjnik / necklace - ?
spodnie / pants - vero moda via www.zalando.pl
buty / shoes - big buddha via sarenza.pl
okulary / sunglasses - giant vintage
opaska / band -  stylepit.pl

12 komentarzy:

  1. http://iam.beyonce.com/post/29217929769 są znakomite!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow !

    super wyglądasz !

    boskie buty !!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale buty to mnie powaliły!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylówa ;D


    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskoczyłaś mnie, ale pozytywnie! Niesamowicie fajne połączenie, choć mam dystans do kolorów to ten strój mi się baaardzo podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty - KOSMOS! rewelacja po prostu!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger