7/12

Dzisiaj przyszła pora na marynarkę ze sklepu vivilli.com . Spodobał mi się jej wzór i krój, niestety lekko mnie uciska pod pachami co mnie lekko irytuje.. Połączyłam ją z pasiastymi spodniami przez co fajnie wpada w oko ;)
 

Właśnie kończę wrzucanie aukcji ciuszków na allegro, zachęcam do licytacji, aukcje od 5zł! ;) click click allegro - http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=16843156
Zależy mi aby pozbyć się rzeczy w których nie chodzę:)

A także mam do Was pytanie, czy odwiedziliście LoveKrove w Krakowie i jedliście ich burgery/steki? Pytam o Waszą opinie. Interesuje mnie czy cena = jakość ;)







marynarka / jacket - vivilli.com
spodnie / pants - second hand
buty / shoes - buffalo via eButy.pl
torebka / bag - Friis & company via sarenza.pl

20 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobają Twoje połączenia! oryginalnie i niebanalnie, uwielbiam <3
    jestem właśnie na etapie poszukiwania spodni w paski :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mix!
    Bardzo lubię Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw, ale buty są najlepsze (ta różowa podeszwa <3)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty są świetne, cały zestaw super

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna stylizacja no i świetne zdjęcia brawa dla fotografa . Bardzo cieplutko pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetny, niebanalny styl! Buty są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie!
    i całość ładnie kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. butki cudowne, świetnie miksujesz wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. LoveKrowe to the best burgers jakie jadłam w życiu za fajną cenę:) #lemonapproved :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz !

    świetne połączenie wzorów !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)
    PS - u mnie konkursy mikołajkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam do Ciebie pytanie. Jesteś posiadaczką torby katsu XXL. myślę nad zakupem takiej tylko zastanawia mnie czy jest solidna i pojemna, tak żeby nosić ja do szkoły i czy paski nie są za cienkie jak na tak duza torbe;) z góry dziękuję za odp.
    Świetne buty:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , jestem posiadaczką torby lwa xxl :) Od razu mogę ją polecić., Jest dość solidna, pomieści nie tylko książki ale bardzo dużo rzeczy. Często zabieram ją na zakupy, mieści aparat i część rzeczy które kupuję. Paski sa bardzo mocne, odpowiednie do wielkości torby dlatego mogę polecić! Warta swojej ceny :)

      Usuń
    2. dziekuje bardzo, to chyba ja rowniez bede jej(szczęśliwą) posiadaczką, jest swietna:)

      Usuń
  12. Bardzo mi się w tym zestawie podobasz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger