FLORAL JACKET


Zdjęcia robiliśmy kilka tygodni temu i nie wiedzieć czemu zapomniałam o nich.
Miałam wtedy na sobie moją marynarkę z ciucholandu i białe spodnie z wyższym stanem.
Odświeżyłam swoje botki Latinas o których przez pewien czas zapomniałam.
Brakuje mi tych cieplejszych dni bo ostatnio nas troszkę przymroziło ;)

Pamiętacie o moich aukcjach allegro, w których sprzedaję kilka par butów i ciuszki. Aukcje od 5zł ;)













marynarka / jacket - second hand
koszula / shirt - second hand
chusta / shawl - szaleo.pl
spodnie / pants - h&m %
buty / shoes - latinas via sarenza.pl
torebka / bag - second hand
kolczyki / earring - vintage

14 komentarzy:

  1. fajne te lumpowe ciuszki! zdjęcia bardzo pozytywne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie jak zawsze

    ja obserwuje a ty http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja. Taki kolorowy, pozytywny akcent w te chłodne,szare dni :) Podoba mi się:)
    http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna marynarka!<3 Zakochałam się w Niej, a buty.. no normalnie nie wiem co mam napisać :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne buty! jak widzę, lumpeksy rządzą!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w marynarce!Boska jest!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Girl, your blog is amazing.. I'm totally in love with it, just discovered and already become an addiction! would you like following each other? Let me know <3

    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie każdy wygląda dobrze w takich spodniach, jednak z Twoją figurą nie masz co się o to bać! Jestem w szoku jakie perełki potrafisz znaleźć w SH, ja zawsze jak idę to wracam z pustymi rękoma... Każdą nową stylizacją mnie inspirujesz, a ja patrząc na te piękne zdjęcia ładuję swoje "baterie" i mam mnóstwo pomysłów na nowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger