My favorites blogs & VU MAG

Pomyślałam dzisiaj, czemu by nie podzielić się z Wami moimi ulubionymi blogami, nie tylko o modzie ale i o kuchni i kilku ciekawych portalach.

1. 'Like A RIOT - moja ulubiona niemiecka bloggerka.

2. Mad Tea Party - Blog o jedzeniu (vege) , jak odżywiać swoje włosy , co i jak działa na noszą cere i wiele wiele różnych fajnych dupereli, między innymi przepisów.

3. R E B E L L O O K - jeśli jesteś/będziesz w ciąży polecam przejrzeć tego uroczego bloga w którym można przeczytać wiele różnych porad co do zakupów dla bobaska i przyszłej mamy. Ja jeszcze nie jestem ale ile rzeczy dowiedziałam się na temat tego co jest potrzebne do szpitala, jaki wózek kupić i na co zwrócić uwagę. + za świetne ciążowe i inne stylizacje !

4. poranneinspiracje - śniadania z nutą endrofin . Fajny blog z inspiracjami na śniadanie.

5. girlwithawhitedog - <3 klimat zdjęć, dziewczyna z psem i jej stylizacje! Warta uwagi blogerka!


 6. VU MAG - od kilku dni można na nim podziwiać moje stylizacje, przeczytać opis łączenia wzorów , co i jak z czym łączę a także dlaczego. Przez jakiś czas będą się w nim ukazywały moje stylizacje, które na blogu się nie pojawiły, dlatego polecam moją rubrykę i nie tylko ;)

1) / 2) / 3)

Zapraszam do czytania, oglądania i komentowania , chętnie przeczytam Wasze opinie na temat moich stylizacji, ponieważ nie prędko pojawią się na blogu. :)

 ----

Allegro, koniec aukcji za 2 dni - click

10 komentarzy:

  1. Z tych wszystkich blogów jak i tak najbardziej lubię Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 4 nie znam,co do pozostalych sie zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 a dzieki Tobie mam wybitne zajecie ,bo like A RIOT wciaga,ehh

      Usuń
  3. ja uwielbiam Marlę z Rebellook ;) cudowna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  4. super blogi :)


    zapraszam dO MNIE!
    Może obserwujemy ? :)


    http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mad tea party czytam od samego początku i również uwielbiam, rebellok też jest okej, ale pozostałych nie znam, chętnie zerknę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger