WINTER

Jestem straszna jeśli chodzi o wybór odpowiednich sukienek dla siebie. Co z tego, że modelki bądź innego blogerki wyglądają w takich sukieneczkach uroczo , skoro ja wyglądam a raczej czuję się w nich idiotycznie. Zawsze wyobrażam sobie w nich i myślę, ''o będę ją nosić tak i tak'' a gdy przychodzi co do czego, zakładam jedynie marynarkę i sio.. Dlatego teraz wiem, że lepiej wyglądam i czuję się w dopasowanych obcisłych sukienkach w żywym kolorze. Żadnych pasteli, beżu i czerni, zdecydowanie mocne nasycone kolory. Opisuję tutaj przykrą historię poniższej sukienki, ślicznej z brokatowymi srebrnymi rękawkami (tutaj zdjęcie). Srebro niestety do mnie nie przemówiło. Takie życie! Dlatego sukienka smutno będzie wisieć w szafie, chyba , że doczeka się nowej właścicielki. Ahh.. a już myślałam, że będzie w sam raz na święta.

----

Przypomniawszy o moich aukcjach allegro , ostatnie 3 dni a ciuszki nadal w śmiesznie niskich cenach - click click click.






sukienka / dress - dahliafashion.co.uk
marynarka / jacket - mango %
rajstopki / tights - totu tatu
okulary / sunglasses - giant vintage
buty / shoes - marisha via eButy.pl
płaszczyk / coat - h&m
torebka / bag - katsu


19 komentarzy:

  1. omg amazing outfit with the sequin jacket! love it much! xoxo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta sukienka! Bardzo ładnie Ci w tym kolorze! A torebkę masz boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podobasz w tej sukience! nie wiem dlaczego Ty siebie nie widzisz, ale naprawdę jest super! więc szkoda, żeby wisiała w szafie.... :)
    marynarka równie piękna!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenia rewelacyjne! Chyba po raz pierwszy podobają mi się białe rajstopy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się zdaje, że Tobie dobrze we wszystkim!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękna sukienka i jej połączenie z rajstopami boskie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nanana nie powiem Ci, że wyglądasz świetnie w tej sukience bo mi jej jeszcze nie wyślesz;) maj preszes:3

    OdpowiedzUsuń
  8. podobnie mam z sukienkami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie wyglądasz. Rajstopy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jejka ślicznie wyglądasz! jesteś taka " inna" :) żebym tu w PL dostawała takie ciuchy jak Ty tam to bym z radosci skakała chyba ;d
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice photo and really cool outfit, you look great, I like your dress, what a great color and that jacket is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your boots rock! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower on GFC and Bloglovin! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  12. łał pięknie u Ciebie :). Cekiny... <3 Mogłabym z Nimi spać!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny zestaw!<3 nieziemsko wręcz:)

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestawienie super!

    Mam takie buciki na sprzedaż w rozmiarze 36.
    dorciak15@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger