WISHLIST:

Powyżej prezentuję swoją rzeczy które pragnę. Zamiast przeglądać letnie kolekcje wolę zaopatrzyć się w kilka dobrych ciepłych rzeczy..mam mało swetrów i cieplejszych płaszczy. 

Większość z Was wie że uwielbiam rajstopy hold me tights..niedawno wypuścili nową kolekcję w której zauroczyły mnie dwie pary <3
Okulary jakiś czas temu mierzyłam w h&m, R.powiedział , że wyglądam w nich ładnie dlatego jeśli jeszcze będą - biorę jeee!

A tymczasem poniżej linki do rzeczy, gdzie co można dostać i lepiej się im przyjrzeć ;)

1) Torebka a'la worek w aztecki wzór - Oasap (tutaj)
2) Wysokie kowbojki Big Buddha (takie same nosi Beyonce na zdjęciu tutaj) - sarenza.pl (tutaj)
3) Płaszczyk w kratę oversize ze sztucznym futerkiem - Oasap (tutaj)
4) Okulary zerówki - H&M
5) Dwukolorowy szalik - Oasap (tutaj)
6) Zestaw lakierów do paznokci - H&M
7) Kołnierzyk w panterkę - H&M
8) Sweterek w panterkę - (dostępny tutaj)
9) Zielona kurtka/płaszczyk - romwe (tutaj)
10) Rajstopki z kluczem , które kojarzą mi się z Alicją w krainie czarów - hold me tights (tutaj)
11) Botki w panterkę Blowfish -  (tutaj)
12) Rajstopy z nadrukiem kobiety i mężczyzny - hold me tights (tutaj)
13) Jazzówki Steve Madden czarne z różową podeszwą - (dostępne tutaj)
14) Spodnie pasujące do jazzówek - H&M
15) Sweterek oversize Monnari - (dostępny tutaj)
16) Barokowa bluzka z bufkami - romwe (tutaj)
17) Kamizelka Monnari - (dostępna tutaj)
18) Szalik z nadrukiem renifera - oasap (tutaj)

Zastanawia mnie fakt, w ile rzeczy zainwestuję z mojej powyższej listy :) 

ps. dla przypomnienia , moje aukcje allegro click < < < 

5 komentarzy:

  1. Lovely, I like the bag and the poncho!!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowne rzeczy :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger