02/02 NEW ME!

Jest to mój pierwszy noworoczny wpis, więc w tym 2013 roku chciałam Wam złożyć najlepsze życzenia noworoczne, abyście byli z siebie bardziej dumni niż w poprzednim roku. 3mam za was kciuki w waszych noworocznych postanowieniach :)
--
Z nowym rokiem przyszedł czas na zmiany , tak nawiasem to te zmiany nastąpiły tuż tuż przed nowym rokiem ;) Nie byłabym sobą gdybym pozwoliła rosnąć moim włosom. Zawsze miałam w sobie coś z chłopca, mam mocny charakter, mam zielone oczy, chude usta i grube brwi. 
Taką siebie lubię i taka chcę być a włosy rosną mi bardzo szybko.
Dzień po powrocie do domu był moim najlepszym dniem. Słońce, ciepłe powietrze. Wiosna! <3
Nie potrzebowałam żadnego ciepłego płaszcza ani grubego szalika!

Jeśli chodzi o moje noworoczne postanowienia to jeszcze ich nie zapisałam. Nawet nie jestem pewna czy takie mam:> 









płaszcz / coat - retrovintageshop
koszula / shirt - julienarogu.com
spodnie / pants - h&m
kapelusz / hat - retrovintageshop
torebka / bag - second hand
buty / shoes - steve madden via sarenza.pl

34 komentarze:

  1. O rany, jakie masz buty. Cudaaaaa! *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ;o płaszcz jest genialny! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam caloksztalt Twojej osoby!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te butyyyy<3 w ogóle super stylowa w każdym calu

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy rok i nowa fryzura - super! Tak przy okazji wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    Płaszcz masz cudowny, bardzo mi się podoba - fajnie zestawiłaś go z kapeluszem, uwielbiam takie looki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale miks wzorów! Widać, że wszystko bardzo dopracowane, nawet skarpetki pasują! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie printów i kolorów jest mistrzowskie!
    Perfekcja sama w sobie, a krótkie włosy dodają pazura! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, wow, you get your septum pierced? I really like it :D

    OdpowiedzUsuń
  10. buty geniusz <3 i skarpetki też ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna fryzurka i płaszcz!!! <3

    najlepszego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszcz cudowny :)

    pozdrawiam i wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  13. cała jesteś mniam
    nawet z tym kolczykiem w nosie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. i can't get over how cool this outfit is- that cape was SUCH a find. and your sparkly shoes add the perfect touch to this whole look. it's so playful and fun! i love how you style :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie Ci, muszę się teraz przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. płaszcz bym z Ciebie zdarła! i buty masz odjazdowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten płaszcz jest obłędny, cudoooo :) trochę zazdroszczę :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. buty, koszulka, płaszcz - oszalałam jak to zobaczyłam (pozytywnie oczywiście) !!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nasze ulubione kolorki. Zazdroszczę nie trochę ale baaaaaardzo. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem pod ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  21. W poprzedniej stylizacji nie zauważyłam, że te buty są brokatowe, ale czad! Są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  22. twoj kolczyk w noisie najpiekniejszym w swiecie

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę nowa fryzurka. Szkoda, że nie pokazałaś jej w całej okazałości. A płaszczyk rewelka :) Fajnie, że ubierasz się zimą kolorowo. Bo u nas w Polsce większość o tej porze roku wygląda szaro, buro i ponuro.

    OdpowiedzUsuń
  24. płaszczyk - bomba :D
    masz taką niesamowitą urodę.. tyle w Tobie stylu, awangardy - lubię ludzi z pomysłem na siebie i swój styl! :) widać od razu że nie jesteś kopią kopi wszystkich blogasków tylko robisz coś z własnym pazurkiem i charakterem :) jestem tu u Ciebie po raz pierwszy i sobie tak już pozwoliłam trochę pozwiedzać i powiem jedno - zachwycasz :)
    pozdrawiam serdecznie i oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mistrzostwo jezeli chodzi o laczenie roznych wzorow i faktur, zreszta nie tylko w tym zestawie... ale tutaj padlam pod urokiem butow, idealne!

    OdpowiedzUsuń
  26. cherrycolla jesteś tak przee piękną kobietą, że niejedna ci zazdrości ale te włosy kompletnie tego nie podkreślają, mam wrażenie, że trochę przygasiły twoją twarz, w dłuższych wyglądałaś moim zdaniem o niebo lepiej, a co do twojej stylówy to tak 3maj! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jednak w krótszych czuję się o niebo lepiej :)

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger