16/01

Moje trzy postanowienia noworoczne:
1) Przeczytać więcej niż 5 książek przez rok!
2) Zwiedzać jak najwięcej!
3) Wy testować i dzielić się z Wami nowymi kulinarnymi przysmakami!

Odwiedziła nas ponownie zima, cieszę się , że w poniedziałek dotarł mój nowy gruby i ciepły oversizowy sweter! Chodzę w nim na okrągło. Przyszły mi też nowe buty zimowe, zwykłe proste czarne botki, bo po starych szarych botkach zostały tylko wspomnienia!













sweter / sweater - westrags.de
t-shirt - retro futuro
szalik / shawl - szaleo
torebka / bag - refresh via sarenza.pl
spodnie / pants - h&m
buty / shoes - HD via eButy.pl
kolczyki / earring - westrags.de

9 komentarzy:

  1. Jak patrzę na twoją fryzurę to okropnie mnie kusi, żeby rzucić w cholerę zapuszczanie włosów i wrócić do takich króciutkich... Wyglądasz w takich włosach rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny zestaw :)
    www.okomody.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie ! zapraszam na mój nowy blog modowy czarno-to-widze.blogspot.com i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością pobuszowałam sobie po Twoim blogu.Mój wzrok przyciągnęły torebki i buty.
    Niesamowite zestawienie kolorystyczne ubrań :) Masz odwagę,ale jakoś tak to wszystko pasuje do ciebie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger