5 stycznia!

Żegnaj zimo , witaj wiosno w styczniu! Odkąd pozbyłam się włosów, moje brwi nabrały charakteru, zrobiły się jakoś dziwnie ciemniejsze albo 
po prostu nie dostrzegałam tego wcześniej?
Mówi się, że nie powinno łączyć się czerni z brązem, ja ten grzech popełniłam i 
wyszło mi na dobre, czyż nie?
Brązowe botki i brązowa torebka - czarna kurtka i czary kapelusz.









kurtka / jacket - zara
komin / shawl - noname
sweter / sweater - axparis
spodnie / jeans - h&m
t-shirt - sashka.pl
torebka / bag - refresh via sarenza.pl
kapelusz / hat - retrovintageshop
buty / shoes - marisha via eButy.pl

19 komentarzy:

  1. wooow wyglądasz meega świetnie <3
    kolczyk jest boski:)
    i w ogóle całośc jest boska

    OdpowiedzUsuń
  2. We really adore the colour of your pants. So fresh! :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. grzywkę naprawdę masz genialna;p
    połączenie czarnego i brązowego wyszło świetnie,bo całość przełamał ten zielony komin:)
    bardzo ładnie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie @

    komin najlepszy !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten komin ma nieziemski kolor! ♥ do tego pięknie Ci w tym kapeluszu! Butów zazdroszczę, ostatnio sama poszukuję czegoś podobnego! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam od zawsze uwielbiam połączenie brązu z czernią :)
    Strasznie podoba mi się Twoja kurtka! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny komin! Bardzo oryginalna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! :)

    Pozdrawiam i obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)
    http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosom mówimy nie! :D. Gdyby nie mój Ukochany i "propozycje zawodowe" to już bym była łysa. Poprzeglądałam trochę Twój blog i faktycznie z tymi brwiami coś jest :D. Bardzo pozytywnie, zostanę tu, a co.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super to wszystko polaczylas, bardzo podoba mi sie twoj styl - jest oryginalny i kolorowy :)
    xx Marley

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger