9/01

Miałam dziś na sobie połączenie 3 odcieni niebieskiego + czwarty na torebce. Z sukienki zdołałam zrobić bluzkę chowając dolną część sukienki pod dłuższą jeansową spódnicę w kropki. Niby nic a jednak efekt bardzo ciekawy. Nie wymyślałam z butami, założyłam zwykłe czarne koturny

uwaga!!
Z samym poniedziałkiem wzięłam się za sprzątanie szafy, wyszperałam w niej wiele perełek , które nie pasują do mojej obecnej fryzury, dlatego dzisiaj wrzuciłam ostatnią porcję rzeczy, które sprzedaję. Wszystkie perełki możecie przejrzeć na facebooku , tutaj.

--

''próbuję mieć życie towarzyskie i w ramach afirmacji opowiadam o tym na blogu wierząc, że może ktoś naprawdę uwierzy, że jestem imprezową dziewczyną''

Nie jestem aspołeczna , to ludzie są irytujący. Każdy ma swoje zainteresowana, chęci i pragnienia, ja także je mam ale są w 100% inne niż Twoje , jego, jej i także tamtej osoby. Jako nastolatka wyszalałam się na zaś, imprezy, alkohol, park, paragraf, piwo , znajomi , znajomi , znajomi. Na szczęście doszło do tego, że się opamiętałam, były te złe momenty , które dobrze dały mi do myślenia. Teraz mam całkiem inne priorytety, inne marzenia, i o wiele lepsze życie. Jeżeli nie rozumiesz,że nie piję alkoholu to nie wytrzeszczaj oczu i nie rób głupiej miny i też nie dopytuj tylko to zaakceptuj. Zamiast iść na imprezę, wrócić nad ranem śmierdząc dymem od papierosów, wolę się po prostu dobrze wyspać i wstać gdy ty będziesz wracać z imprezy. ;)










bluzka (sukienka) / blouse (dress) - ciuchbuda
spódnica / skirt - mohito %
buty / shoes - marisha via eButy.pl
płaszcz / coat - retrovintageshop
torebka / bag - irregular choice via sarenza.pl

19 komentarzy:

  1. i znów genialne połączenie wzorów! I znów cudowna torebka ♥
    I fryzura, boska! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoje odważne połączenie różnych wzorów na ciuchach :) super to wygląda

    http://pannaeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ pięknie wygląda połączenie tej bluzki/sukienki ze spódnicą. Rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko pięknie ladnie, tylko nie ten kolczyk ... nie jestem przeciwniczka kolczyków ale ten jest kompletnie beznadziejny...;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twój szczery komentarz :)

      Usuń
  5. Nie zaglądałam tu od bardzo dawna i muszę przyznać, że jestem pod wielkim wrażeniem! Twój styl zmienił się niesamowicie, jak i Ty sama :) Podoba mi się strona, w którą to wszystko zmierza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie odwiedzałam tego bloga, a tu niespodzianka, obcięłaś włosy, bardzo ładnie wyglądasz :)

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten płaszcz jest DOBRY. Naprawdę DOBRY.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez nie pije alkoholu i lubie sie wysypiac :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Jeżeli nie rozumiesz,że nie piję alkoholu to nie wytrzeszczaj oczu i nie rób głupiej miny i też nie dopytuj tylko to zaakceptuj" - genialne, podpisuję się pod tym - Misha!

    OdpowiedzUsuń
  10. sama bałabym się takiego połączenia, ale u Ciebie wygląda znakomicie :)

    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

  11. Fajnie, fajnie. Lubię takie połączenie patternów;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz :) oryginalny look xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko ok ale ten kolczyk jest tragiczny... bez obrazy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger