ŁĄCZ DESENIE 1)

( edit: jeszcze ja w długich włosach. zdjęcia pochodzą z przed paru miesięcy, oryginalną treść wpisu można przeczytać na portalu VU MAG

Pewnie niektórzy z Was teraz myślą : '' o czym ona myślała zakładając te wszystkie ciuchy na siebie? ''. Prawdę mówiąc, kupując tą spódnicę w second handzie wiedziałam dokładnie z czym ją połączę. Widziałam, że muszą być szelki.
Spódniczka niestety na gumce jest zbyt luźna, niby rozmiar s ale coś nie gra ;) W grę weszła czerwona kraciasta koszula, która jest ze mną odkąd zaczęłam pracę w ciuchlandzie. Pamiętajmy, że koszula ''drwala'' nigdy nie wyjdzie z mody. Wraca każdego sezonu.  Jest ponad czasowa!! Na wierzch marynarka w kolorze turkusowej zieleni i komin. Do tego kowbojki na leciutkim obcasie, takie buty ładnie wydłużają nogę.











marynarka / jacket - h&m %
koszula / shirt - second hand
spódnica / skirt - second hand
rajstopy / tights - h&m
torebka / bag - vintageforever.redcart.pl
komin / shawl - no name
buty / shoes - jonak via sarenza.pl
szelki / suspenders- second hand
pierścionek / ring - vintage

15 komentarzy:

  1. super wyglądasz, świetnie łączysz kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetny styl, super, że nie boisz się łączyć tak ryzykownych wzorów. Sama od niedawna prowadzę bloga poświęconego modzie. Dopiero zaczełam, także przydałaby mi się obiektywna ocena :) http://sandixys.blogspot.com ZAPASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie tych deseni bardzo do mnie przemawia- swietnie to wyglada! Uwielbiam koszule w krate!

    OdpowiedzUsuń
  4. tak tak tak, jestem jak najbardziej za łączeniem różnych deseni :)
    torebka cudo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super połączyłaś kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyszło to połączenie struktur, wzorów, kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała torba, świetne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. na Tobie wygląda to bezbłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję sobie różne blogi, ale Ty jesteś mistrzem zestawiania kompletnie różnych od siebie rzeczy...jestem zachwycona tą grą deseni...nie wiem na jakiej zasadzie to wszytko trzyma się kupy, może to kwestia tego kto ma to na sobie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny i odważny mix. Tylko butów takich nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  11. choć to, co mam w szafie różni bardzo, bardzo od tego, co Ty prezentujesz to mega doceniam za własny styl i oryginalność. jedną rzecz na pewno mamy wspólną - tę koszulę. mam identyczną, też z sh ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger