ŁĄCZ DESENIE 3) CEKINY I PASY

Cekinowym, błyszczącym i kobiecym marynarkom mówię stanowcze TAK! Uwielbiam łączyć duże wzory ze stylem glamour. Błyskotki marynarki mają taki sam odcień koloru, jak niebieskie paski na spodniach, dlatego te ciuchy zgrabnie do siebie pasują.
Tym razem postawiłam na stonowaną kolorystycznie koszulę. Biel byłaby zbyt oczywista, dlatego wybrałam niebanalny, ale elegancki beż. Uroku całości dodaje zawiązana wokół szyi kokardka. Do stylizacji dobrałam militarne botki, które nadają charakteru. Torebkę dobrałam do koloru pomadki na ustach. W takim zestawieniu ruszam na spotkanie ze znajomymi!
 
(zdjęcia były robione około 2 miesięcy temu)















marynarka / blazer -  mango %
koszula / shirt - second hands
spodnie / pants - second hand
buty / shoes - westrags.de
 torebka / bag - moostudio.pl
zegarek / watch -  Lazycutie.com

16 komentarzy:

  1. Wyglądasz fenomenalnie! Piękny zestaw, jak zwykle nieoczywisty a wszystko gra wspaniale. Marynarka jest suuuuper, kolory i fason <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Kurczę, chyba najfajniejsza z tych, które ostatnio widziałam. No i bardzo zgrabna jesteś, ale pewnie wiesz o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo jak zawsze! lubię tu wpadać, zawsze jesteś dla mnie inspiracją :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile kosztowała marynarka??

    OdpowiedzUsuń
  5. matko!!! marynarka cudowna i jeszcze na cena .. wow.. bardzo mi się podoba ta stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrealizowałaś pomysł, który siedział w mojej głowie już od dawna! ♥
    Cekinowa marynarka, to moje marzenie, o spodniach już nie wspominając ;)
    Dzisiaj po prostu uwiodłaś mnie tym zestawem i wiem, że zostaję tu na dłużej, tak więc dodaję do obserwowanych blogów i czekam na więcej stylówek ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Inspirujesz dziewczyno, oj inspirujesz :) super!

    OdpowiedzUsuń
  9. marynarka jest super, uwielbiam cekiny i to przede wszystkim w wersji dziennej, wieczorem jest zbyt oczywiście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega mega mega! Takie stylizacje lubię!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger