GOLD DRESS!

Czy jeżeli napiszę, że to jedna z moich najładniejszy sukienek skłamię ? Wydaje mi się, że nie chociaż tak myśląc o wszystkich jakie posiadam mogłabym skłamać, bo każda z nich ma to coś! 
Dzisiejsza sukienka jest złoto czarna z odrobiną tiulu, który ją fajnie unosi (co bardzo cenię sobie w takich sukienkach)! Zamiast dobierać idealnie dopasowaną marynarkę postawiłam na coś bardziej luźniejszego podchodzącego bardziej pod frak albo ''męski'' garnitur (nie wiem czy to dobra forma). 
Czarne rajstopki w groszki, złote botki i czarna błyszcząca kopertówka na pasku.
Jeżeli miałabym okazję, wystylizowałabym tak moją siostrę na tegoroczną studniówkę ;)













sukienka / dress - ohmylove
marynarka / blazer - bik bok
rajstopy / tights - h&m
buty / shoes - irregular choice via sarenza.pl
torebka / bag - ciuchbuda
okulary / sunglasses - zerouv
kolczyki / earrings - westrags

25 komentarzy:

  1. Fajna sukienka, ładnie na Tobie leży (ja bym w niej wygląda jakby łatwiej mnie było przeskoczyć niż obejść ;)) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka, a wszystkie dodatki świetnie dobrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudownie, zakochałam się w tej stylizacji, tak awangardowo ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka! :D

    http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz
    sukienka jest przecudna ;)

    Zapraszam na konkurs
    Do wygrania piękne biżuteria ;)
    Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się twoje włosy:)
    świetna stylizacja:) sukienka jest naprawdę rewelacyjna:) siostra świeciła na studniówce;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten strój podoba mi się najbardziej ze wszystkich ostatnich! Boskie rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetny zestaw, wydawałoby się, że będzie tu za dużo tego złota i brokatu, a jest w sam raz :D jak Ty to robisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=10510805

    OdpowiedzUsuń
  10. Mistrzu !
    Ps.Zostań w tych włosach już na zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny zestaw :)
    zapraszam do mnie na:
    http://www.okomody.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka! Podoba mi się ze względu na złoto, którym się mieni. Dobrze wygląda z naszyjnikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka idealna ....

    zapraszam do mnie http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest jak z bajki :) Botki też!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna sukienka! Na pewno nie przejdziesz niezauważona w tłumie na ulicy ♥ A na imprezie zrobisz furorę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna sukienka i świetne nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz BAJECZNIE!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger