Gold studded ankle boots II

Tym razem postawiłam na warstwy zakładając koszulę, marynarkę i skórzaną kurtkę. Szybki wypad na zakupy i duża wygoda. Brakowało mi jedynie rękawiczek o których nie pomyślałam, patrząc na pogodę za oknem. Na nosie nowe awiatorki, w końcu trafiłam na takie, które dobrze trzymają się na nosie.







kurtka / jacket - zara (identyczna do kupienia na domodi)
marynarka / blazer - odkyrwka
kolczyki / earring - westrags.de
koszula / shirt - h&m %
spodnie / pants - h&m %
okulary / sunglasses - zerouv
chusta / shawl - second hand
buty / shoes - jessicabuurman

20 komentarzy:

  1. te buty to już nawet nie inspiracja, tylko totalna kopia chloe susan, szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się całość w stylu miejski luz ;)
    Chusta zachwyca żywymi kolorami, a koszula w koniki - jaram się nią <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Warstwy rządzą :) Super kolory. Koniki na koszuli są ekstra :) Jestem fanką aviatorów, ale rzadko trafiam na takie, które dobrze się trzymają i fajnie wyglądają jednocześnie. Twoje są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula, buty, okulary... ; ) no, no.. Odwaga się opłaciła! wyglądasz świetnie., ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. extra! warstwy idealne na tę porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna chusta i buty. Całość fajnie skomponowana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna stylizacja! :)

    http://addifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bidulka, zimno ci widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi Ci o moje zaciśnięte ręce? Zawsze tak ściskam pięści, rzadko widać to na zdjęciach ale nawet podczas jedzenia obiadu mam ściśniętą jedną pięść ;)

      Usuń
  9. Genialna chusta:)))
    rudosciwielkamoc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tę Twoją koszulę!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej ekstra rockowa stylizacja . Czarna skóra mega pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle kolorowo i mea pozytywnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna apaszka:)
    zapraszam na zakupy:)
    http://mini-bazarek.blogspot.com/
    http://ciuch-lland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz piękną twarz i włosy ,a zestaw ,jak zawsze zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger