GOLD SWEATER

Nie wiedząc jak trafiłam na zgubione zdjęcia na dysku.
Połączenie wzoru zwierzęcego ze złotem jest bardzo trafne, zwłaszcza jeśli chodzi o ożywienie nudnych czarno białych spodni w bardzo drobną kratkę .
Szalona góra, spokojny dół i oto chodzi. Dobrałam do tego bransoletki w odcieniach złota, brązu i czerni a także czarny materiałowy naszyjnik, który był prezentem od Suhu-fashion (niemiecko tajwańskiej projektantki). Ulubione kowbojki i torba Katsu. Dla wyróżnienia postawiłam na różową szminkę.















sweterek / sweater - h&m %
koszula / shirt - second hand
spodnie / pants - vero moda via www.zalando.pl
torebka / bag - katsu
buty / shoes - jonak via sarenza.pl
okulary / sunglasses - wszystko po 2,99
naszyjnik / necklace - suhu fashion
bransoletki / breclet - new look

12 komentarzy:

  1. Śliczny ten zestaw! a sama poszukiwałam w PL takiego sweterka ale nie znalazłam go już w H&M :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas on jest nadal na wyprzedaży za 3 euro ;)

      Usuń
  2. szarość ze złotem prezentuje się niezwykle dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek jest świetny:)
    podoba mi się Twoja fryzurka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, co za kolory! I jeszcze ta torba i tło - bosko!

    OdpowiedzUsuń
  5. You look amazing! Love this combination darling! <3 Kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna torebka! Zresztą cały zestaw świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zestawienie, lubię twój styl!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger