NEW IN:

Nareszcie po podróży, odpoczynku zdołałam porobić zdjęcia prezentom , zakupom i nagrodom , które czekały na mnie w Polsce. To oczywiście nie wszystkie rzeczy, część z nich zalega w szafie u R. o których całkowicie zapomniałam (ze względu na brak miejsca w mojej szafie :D).


1.Torebka Refresh via sarenza.pl , jest idealna. 
Posiada moje ukochane świąteczne wzory!
2,3. W Krakowie udało nam się spotkać z Askaniuszem - mężem właścicielki familove.com , Askaniusz wręczył mi osobiście koszulkę z nadrukiem muffinka <3 + kilka dodatków. Polecam!!
4.Po lewej stronie lumpexowe nowości a po prawej sweterek Axparis.

 
1.spódnica - mohito / sukienka - diesel / koszule - new yorker , vero moda 
/ kamizelka - river island
2. koszula - romwe
3. sukienka - ciuchbuda
4. ogrodniczki - second hand


Książki Fashion People Poland i Colours + naszyjnik niespodzianka. Aktualnie jestem moim numerem jeden na szyi . W książce znalazła się nawet Lemonka znana jako Panna Lemoniada ;)

9 komentarzy:

  1. awesome awesome<3
    zakochałam się w koszuli romwe

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik cudo <3, jeszcze (chyba) spódnica granatowa w białe kropki skradła moje serce. I jeszcze ogrodniczki. A sumie to wszystko wzięłabym :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ta torba, koszula i sukienka są boskie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości! Torebkę to bym Ci chętnie podkradłam, uwielbiam motywy norweskie na cuchach i dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kcę już widzieć na Tobie te rzeczory:D Oraz, ja cały czas mam focha za to, że byłaś w Kraku i nie dałaś znaku cobyśmy poszły opitolić kapkejka:D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem opitolimy 2 kapkejki <3 wybacz młoda damo ale wyszło aż za bardzo na spontanie;>

      Usuń
  6. fajne ciuszki ;) naszyjnik "niespodzianka piękny! szkoda, że nie wiesz gdzie kupiony :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też żałuję że nie wiem, niestety w pudełeczku nie było żadnej metki ani podpisu;/

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger