OLD POST

Od wczoraj powoli zaczęło mnie rozkładać jakieś przeziębienie zwane stanem osłabienia. Zamiast wziąć się za coś , leżę w łóżku i gram w The Sims udając że wszystko jest tak jak być powinno. W chwili pomiędzy grą a kąsaniem obiadu grzebałam w komputerze wrzucając focie na facebook'a iiii nagle mnie oświeciło. Przecież pominęłam mój grudniowy outfit w azteckim ponczu (!) Jak mogło do tego dojść ? Nie wiem. 
Wiem tylko, że moje poniższe kowbojki są obecnie na przecenie, dużej przecenie! Wiem także, że miałam na sobie moją ulubioną spódnicę i okulary ;) Niestety do obecnej fryzury nie pasują, są natomiast inne, które zastąpią ich miejsce na mym nosie ;) Wy sobie czytajcie, oglądajcie, komentujcie, krytykujcie.
A ja uciekam do mojego wymyślonego życia w The Sims. Ahoj!








ponczo / poncho - tkmaxx
koszula / shirt - indressme
spódnica / skirt - h&m %
rajstopy / tights - retro futuro
buty / shoes - jonak via sarenza.pl
torebka / bag - recycled by lenka
okulary / sunglasses - giant vintage

31 komentarzy:

  1. uwielbiam tą spódniczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu nie ma co krytykować, wygladasz bezbłędnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Supeeer! Poncho & rajstopy wyglądają cudnie! I torebka mniam. Kojarzę Lenkowe projekty :) Pięknie, kolorowo i stylowo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. do tej fryzury te okulary tez nie pasowaly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow :O cudowna jesteś ! Mialam kupic ta spodnicke, ale wyprzedali :( Dopiero założyłam bloga i miloby było gdybyś weszła i napisała co o nim sądzisz. Opinia takiej blogerki jak Ty jest dla mnie bardzo cenna :) Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta koszula,pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne połączenie wzorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą spódniczkę, mega mi się podoba, pomimo tego niebieskiego. Jest cudowna! <3

    The Sims też uwielbiam, ale do 3 posiadam tylko jeden dodatek. : (

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja !

    Zapraszam na mojego nowego bloga modowego !

    czarno-to-widze.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Orginalnie, ale nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pгocession is mаde by аcquiгing
    out the mаnу morе than Ι diԁn't recognise played the online pokies.
    My web page :: card games

    OdpowiedzUsuń
  12. love those cute polka dot pockets!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Okulary mi sie nie podobaja, ale reszta super. Lubie twoj style.

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zobaczyłem zdjęcia to od razu miałem uśmiech na twarzy :)
    oczywiście pozytywny, bardzo ciekawe zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie. ;)
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja, bardzo oryginalna

    zapraszam do siebie

    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ponczo fajne :). A taką fryzurę i kolor, nosiłam na studiach licencjackich :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne połączenie koszuli i spódnicy, sama bym się w nie teraz wbiła z duża chęcią.
    Dobry wybór z nowa fryzura :) Jesteś świetna. Pozdrawiam.

    Hot Magenta Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. będe nudna i napisze że wyglądasz REWELACYJNIE zreszta jak zawsze. Jesteś poprostu bezbłędna :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za wszystkie miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger