PANI INTELIGENCJA SIĘ ODEZWAŁA!

Niektórzy z Was mają bardzo mylne pojęcie o tym co my - szafiarki robimy. O tym czym zajmujemy się na co dzień, myślicie , że w głowach nam tylko same pierdoły , ciuszki, kosmetyki, buty , torebki, błyszczyki do ust itp. itd. Skoro robimy sobie zdjęcia, musimy je potem grubo poobrabiać w fotoszopie, dopieścić każdy szczegół, zredukować zmarszczki na czole, zmarszczki mimiczne koło ust, kurze łapki przy powiekach, powiększyć usta i biust. Obrobić kształt tyłka aby był bardziej zaokrąglony. Na koniec podkręcić grzywkę i wyprostować włosy. Wszystko zapisać i wrzucić na blogaska ale zanim to zrobimy , ktoś musi za nas wymyślić tekst i go wkleić do edytora wpisu. Wszystko publikujemy i co 5 sekund odświeżamy stronę aby zobaczyć nowe komentarze. I oto są, cieszymy swoje wybielone proste zęby do monitora z radością składając litery każdego komentarza. Juuhuu! juhuuu! (;-p)

Ale prawda jest całkowicie inna, jestem człowiek i mam swoje życie. Oczywiście blog jest dla mnie jakąś tam wartością, jak inne rzeczy ale jako osoba normalna dziennie robię miliony różnych prawdziwych rzeczy. Ktoś przecież musi ugotować obiad, posprzątać, nakarmić królika a nawet przeczytać książkę bądź obejrzeć film. Jak inna normalna osoba chodzę na zakupy do spożywczaka, czasem ruszę tyłek i na spacer. Odbieram pocztę, uczę się,nastawiam pranie, mam swoje pasje, robię przemeblowanie i żyję. Nie mylcie nas z robotami. Wcześniej chodziłam nawet do pracy. Tak wiem, zdziwienie pewnie was ogarnęło , bo przecież jak taka oto szafiareczka/szmatniareczka mogła pracować? Taż to dama, to diva! ;) A jednak mogłam i cieszyłam się z tej pracy :)

Dzisiejszy wpis należał chyba do najdłuższych ze wszystkich wpisów tu zgarniętych , jest to wpis lekko humorystyczny , naśmiewczy/prześmiewczy ze mnie samej :)








kurtka / jacket - zara (identyczna dostępna tutaj)
koszula / shirt - romwe
okulary / sunglasses  - zerouv
spodnie / pants - second hand
buty / shoes - big buddha via sarenza.pl
szalik / shawl - szaleo

27 komentarzy:

  1. Fajny mix kolorów wzorów - odważnie, ale fajnie.
    I tekt też fajny, z humorem.

    Pewnie są dziewczyny, które zajmują się tylko kupowaniem, blogowaniem i fotoszopowaniem. Ja swojego prowadzę tylko wieczorami, jaki już wrócę z pracy, zajęć doatkowych i zobię wszystko co jest do zrobienia. Widzę, że nie tylko ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie łączysz desenie :).

    Ps.
    Bez kitu, zostanę szfiarką! Nie gotuję, nie piorę (nie mam pralki, kurczę), nie pracuję (bo bezczelnie postanowiłam chorować), chyba znowu zakończenie szkoły przełożę na przyszły rok... No chyba nie mam wyjścia, muszę być szafiarką! O.O ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalik jest świetny, cała reszta rownież, ale jakos te buty to juz dla mnie za dużo...
    Nie gadaj, ze kiedyś pracowalas, no cos Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stereotypy :))))
    Genialnie wyglądasz w tych włoskach!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wysoka 5 za ten wpis! w sedno trafiłaś :)
    a te Twoje buty to mi się po nocach śnią.. a szalik bomba *.* !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmieniłaś fryzurę! Jest świetna.
    Podoba nam się to co napisałaś, całkiem zabawne;p
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. wow włosy jak dla mnie na plus!!! dodały ci pazurka :) rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, ale świetne połączenie bluzki i spodni! I rewelacyjnie Ci w tych nowych włosach. A tekst idealnie oddaje to, co się w ludzkich głowach dzieje. ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne połączenie wzorów, bardzo odważne, ale się udało i wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe połączenie wzorów i kolorów :) Szalik jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakiż cudny warkocz! zosieńka od pana tadeusza by na pewno pozazdrościła;)
    ja butów zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie wyglądasz i super post! ;)
    Bardzo dobrze napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś uper, gratuluje Ci wyborów i wgl zazdroszczę ciuchów!

    Jestem Twoja wielką fanką :))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny, interesujący blog:)
    ciekawe i barwne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I dlatego jesteś moim numerem 1 !

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  16. ta koszula jest fantastyczna !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety nie umiem poprawiać zdjęć :C marna ze mnie blogerka
    fajnie zestawiłaś wzory, koszula jest boska

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw z samych ciekawych elementów, superowo! Zmieniłaś fryzurę! Świetnie Ci w tej krótkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wpis bardzo mądry. ;3
    Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie mixy wzorów. ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Akuratnie Ty jestes taka osoba, ktorej wierze, ze nie szczerzy bez potrzeby wybielonych zebow i nie lezy i pachnie wiekszosc swojego zycia. Jestes pelna pasji, barw i zycia, zycia poza blogiem. Podziwiam i zycze sukcesow

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się Twoje azteckie kamasze.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger