ROMANTIC DRESS

Nie ma to jak zdjęcia ze statywu, na dodatek zdjęcia do lustra! Pogoda nie sprzyja a ja chciałam pochwalić się nową sukienką , która niestety jest na mnie o kilka cm za luźna! Zamówiona na stronie Edressy.com , wykonana z dobrego materiału , szyta na zamówienie. Przez świąteczne obżarstwo i lenistwo zdołałam bardziej stracić na wadze niż pójść w górę ;)


sukienka / dress - Edressy.com
rajstopy / tights - retro futuro
buty / shoes - marisha via eButy.pl
kolczyki / earrings - vintage

19 komentarzy:

  1. fantastic!
    http://moonmode.blogspot.it/2013/01/twin-set-simona-barbieri-fw-2012.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka♥ Podoba mi się jej połączenie z rajstopami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw!!! Rajstopy sa czaderskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta sukienka:) zazdroszczę,że przez lenistwo schudłaś;p
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka, szczególnie w połączeniu z tymi rajstopami. ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. sorry, ale nie rozumiem (rozumiem, że nie muszę[?])

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, też dostałam od nich propozycję współpracy, wysłałam umowę i nie odpisują od tygodnia :( czekam na więcej zdjęć Twojej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna fryzura!!! no i jak zwykle totalne szaleństwo w Twoim wydaniu - taka sukienka w stylu romantic i te rajstopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ta sukienka jest boska ;oooo ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. e tam za luźna, jest przepiękna i tak!

    OdpowiedzUsuń
  11. rajtki są mega!!! świetne! nie wiem co robisz zawodowo, ale może masz ochotę spróbować powalczyć właśnie o pracę stylistki? trzeba ożywić polskie ulice! może spróbujesz? https://www.facebook.com/matarnia.parkhandlowy/app_238508789615616

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajna apka ;) nie mam bloga, ale może spróbuję... ;) kto wie, a nóż się uda :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger