STUDNIÓWKOWE INSPIRACJE

Na facebooku zostałam poproszona o przygotowanie czegoś inspirującego na studniówkę. Pomyślałam, czemu by nie. Poniższe inspiracje sukienek, butów, biżuterii, torebek to to moje typy. Studniówka to dobra okazja aby zaszaleć z wyglądem , może moje typy was zainspirują ;)
Ps.Stanowczo mówię NIE dla masy brokatu i usztywniaczy na włosach, fryzurom typowo weselnym, loczkom i innym dziwnym upinaniom. Przemyślcie swoje fryzury by za kilka lat nie chować swoich zdjęć na dnie w biurku :)

 
1 - ?
5 - romwe
6 - oasap
7 - ??
8 - h&m
10 - top shop

1 - carvela
2 - carvela
4 - carvela
6 - ?
8 - carvela

1/2/5/6/8/9/10 - westrags
3/4/11 - house of mima
5 - guess

3/4/5/6/7/8 - westrags

1/2/3/4/5/6 - westrags

1/2/4/6/8 - westrags
3/5/7 - zielony kot


1/2/3 - westrags

7 komentarzy:

  1. ciekawe

    zapraszam do mnie http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. choć studniówka już dawno za mną, to bez mrugnięcia okiem mogłabym założyć wszystko co zaproponowałaś. strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje :) Sukienka nr 3 najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne sukienki, najbardziej podoba mi się 1 i 9 :)
    zapraszam do mnie
    http://this-is-lucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za notkę

    sukienki-1,5 i 6 genialne <3
    buty są cudowne, szczególnie nr 4, jednakże ja jak i baardzo dużo dziewczyn, szukamy czegoś z zakrytymi palcami :)
    cieszę się, że pamiętałaś o dodatkach do włosów, które też budują klimat.
    Widać, że przemyślane zestawienie, a nie zwykła sklejka. Myślę, że ten post stanie się inspiracją dla wielu tegorocznych maturzystek :) Podeślę go swoim znajomym, bo naprawdę warto. Chociażby z racji na przestrogę dotyczącą fryzur, zawartą we wstępie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! bardzo się cieszę że Tobie i innym spodobał się wpis. Inspiracją dla mnie był film dirty dancing 1,2 a także niektóre stylizacje z Plotkary, jednej z postaci - Blair , ona miała w serialu świetny styl! :)

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger