Zima zła!

Chciałabym móc być bardziej fotogeniczna zimą niż jestem. Skóra przesuszona, balsamy, kremy nie działają tak jak powinny. Usta suche i spichrzone. Skóra różowa i nudna. Dajcie mi okulary, gdzie są moje okulary? Nudna beznadziejna twarz.Ahh nie lubię zimy! Wybraliśmy się do parku, tego dnia miało być +6 stopni a było jedynie -6. Co za niefart. W Worms pełno śniegu, dzieci się cieszą!
Jeżeli pytacie czy było mi zimno, to nie , nie było mi zimno, nie pozwoliłabym sobie marznąć na potrzebę zdjęć. Czasem bywa, że jest mi zimniej przy pogodzie plusowej albo bardzo wietrznej niż przy minusie bez wiatru! Ciągle ciężko dobrać mi odpowiednie buty do moich kwiecistych jeansów. Poprzednio były to oxfordy, które jakoś mi nie grały, może góra nie pasowała. Sama już nie wiem. Dzisiaj postawiłam na kowbojki, jest już lepiej ;) Ahh , no i widzicie tą broszkę przy koszuli projektu feltlabel ?
Za kilka dni będzie można  wygrać zestaw kilku broszek w konkursie, który przeprowadzę na blogu. 
Do wygrania będą 3 zestawy!




sweter / sweater - no name
koszula / shirt - new yorker  %
naszyjnik / necklace - no name ?
broszka / broches - feltlabel
spodnie / pants - choies.com
buty / shoes - big buddha via sarenza.pl
torebka / bag - feltlabel

19 komentarzy:

  1. jesteś mistrzynią łączenia wzorów.
    fenomenalne buty;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, boje się tego robaczka ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. takie broszki będą do wygrania? jakie piękności:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie i wiele innych, którre w tej chwili można zobaczyć na stronie feltlabel :)

      Usuń
  4. Super zestaw, broszka tez mi sie podoba, ale mi by bylo zimno bez kurtki przy -6 stopniach. Chyba ze na 5 min na zdjecia i szybko spowrotem do ciepelka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważne połączenie, ale zdecydowanie jestem na tak! Strasznie podobają mi się Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakią farbą farbujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W obecnej chwili odcięłam się od farbowania włosów, włosy które widać na zdjęciach nie były farbowane od 2 miesięcy :) Zazwyczaj wybierałam odcień miedzi i różnie było z firmami. Ostatnio Loreal. :)

      Usuń
  7. chcę robala ;)

    super torebka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna jesteś !!! Chciała bym każdą rzecz z tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zestaw jest prefecto! :) nikt tak jak ty nie potrafi łączyć wzorów, wszystko gra wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko takie namieszane ale świetnie pasuje!
    Gratulacje!!! :D
    Pozdrawiam Madzik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oł Maj Gad - uwielbiam te gacie:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger