14 luty 2013

Dzień świętego Walentego to taki dziwny dzień, dla jednych pełny romantyzmu i miłości. Dla drugich jednak dzień kłótni i niezadowolenia. Dlaczego tak się dzieje ? Bo niektórzy uważają , że zasługują na :
czekoladki, róże, bieliznę , prezenty, romantyczne kolacje. Marzą jaki ten dzień powinien być, co powinien powiedzieć chłopak/mąż. Niestety okazuje się, że w prawdziwym świecie, źle wypowiedziane zdanie a kobieta naburmusza się i dzień staje się przeklęty. Dlatego wolę odpuścić sobie ten dzień, zjeść pizze i pośmiać się z byle czego zamiast udawać jak jest romantycznie, skoro Walentynki obchodzę każdego dnia o 5 dobrych lat ;)

A wy jak traktujecie ten dzień? 

Jeśli miałabym pochwalić się czym obdarowałam swoją Walentynkę, na prezent wybrałam męską czarną koszulkę projektu Familove z nadrukiem serca. Wiem, że R. pragną jej odkąd mu pokazałam zdjęcie w internecie! ;)

Udanych Walentynek! M.










płaszcz / coat - jessicabuurman
bluzka / blouse - indressme
spódnica / skirt - oasap
naszyjnik / necklace - margita.eu
rajstopy / tights - no name
buty / shoes - marisha
okulary / sunglasses - giant vintage
torebka / bag - felt label

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. gorzej brzmi 14 luty 2013?

      Usuń
    2. zdecydowanie 14 lutego, ale nie bądźmy drobiazgowe ;)

      Usuń
    3. ja jednak wolę 14 luty, gdyby miało brzmieć samo - 14 lutego jest ok ale napisałam : 14 luty 2013. :)

      Usuń
  2. Zachwyciłaś mnie zestawieniem spódnicy z naszyjnikiem :) Miłego dnia :) I serduszko dla Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie dzień,jak co dzień,póki co! ;)
    ładne okulary i gwiazdeczki na sukience,gwiazdo kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jednak uznaje walentynki i spedzam je romantyczna kolacja ;)
    http://weheartit.com/northflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Tan naszyjnik jest po prostu genialny, bardzo odwazny, ale lubie taka bizuterię :)
    xoxo, seyh

    acethylen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz niesamowicie! mój zachwyt nad płaszczem trwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to dzień jak każdy inny, z tego względu, że studiując jestem od chłopaka 300 km ;) Genialnie wyglądasz. Super kolory i dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorowo się zrobiło.
    co do postu to masz moje poparcie w tej sprawie.
    Dla mnie walentynki to święto marketingowe. :)
    nie ma co się tak napinać na to :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Cię za to jak łączysz przeróżne wzory i faktury. Niby nic do siebie nie pasuje, ale na Tobie zawsze wygląda bez obciachu. Zawsze zaglądam tu z wielką przyjemnością. Szkoda tylko, że sieciówki wyparły sh na Twoim blogu :( Ale i tak kocham Twój styl :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także uwielbiam :) Ale naszyjnik nie jest z sieciówki - to ręcznie robiona biżuteria by me :P

      Usuń
  10. Zakochałam się w spódnicy i torebce :)

    Blog o modzie i wystroju wnętrz w skandynawskim stylu, zapraszam :) http://skandichic.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. ta stylizacja jest inspirująca, bardzo kobieca, ale w żadnym wypadku cukierkowa, po prostu wspaniała, kolor mocny, intensywne świene detale i materiały...gratutluję http://memarieamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się wszystko (najbardziej torebka) prócz żółtych rajstop

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger