BABY BOOM

Jestem tak szalenie podekscytowana tym co się wokół mnie dzieje, że przy każdej możliwej okazji oglądam miliardy dziecięcych ubranek. Te wszystkie urocze body, kurteczki dziecięce , skarpetki , śpioszki , czapeczki , śliniaczki i buciki <3 W internecie jest mnóstwo stron poświęconych bobaskom. 
Postanowiłam przygotować kolaż z małą częścią tego co widziałam w internecie.
Jeżeli wśród moich czytelniczek są obecne mamy, chętnie przeczytam Wasze opinie dotyczące wszystkie co związane jest z maluszkiem i jego mamą ;)



1. Body niemowlęce w paski czerwone - tutaj
2. Bawełniane skarpetki dziecięce z froty - tutaj
3. Śliniak fioletowy z jednookim stworkiem - tutaj
4. Komplet niemowlęcy dla dziewczynek - tutaj
5. T-shirt Baby Boop dla niemowląt - tutaj
6. Body niemowlęce dla chłopców z nadrukiem pandy - tutaj
7. Buciki niemowlęce - tutaj
8. Nakrycie głowy dla niemowląt - tutaj
9. Kaftanik dla niemowląt z kaczuszką - tutaj
10. Body niemowlęce z długim rękawek AC DC - tutaj
11. Płaszczyk niemowlęcy z odpinanym kapturem dla dziewczynki - tutaj
12. Body Myszka Minnie - tutaj
13. Buciki niemowlęce - tutaj
14. Niemowlęce buciki.
15. Stylowa chłopięca kurteczka dla niemowląt - tutaj
16. Niemowlęca welurowa pidżama - tutaj
17. Żółty śliniak z króliczkiem - tutaj

11 komentarzy:

  1. Oj przyszla Mama ma swietyn gust!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieranie ciuszków to super frajda, trzeba się tym cieszyć jak się da, bo potem już tylko obowiązki i niewyspanie:)));)

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie chłopczyk czy dziewczynka?:)
    Ja powoli pakuję torbę do szpitala termin tuż tuż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 9tc raczej ciężko określić ;)

      Życzę spokojnej ciąży i zdrowego dzieciaczka. Moja mała za chwilę kończy 9 miesięcy, a ja pamiętam, jak byłam w 9 tygodniu ciąży taka zagubiona i nieogarnięta ;)...potem 3 miesięczny romans z wc i z górki :)

      Usuń
  4. Gratuluje jeszcze raz !!! Ja chyba oszaleje kiedy będę w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwujemy ?

    ja już

    werka-weerka.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko, niezależnie od tego ile osób obsypie Cię dobrymi radami, moja rada jest jedna - nie daj się zwariować! :-) Sama ocenisz, które porady mogą się przydać, a które będą raczej zbędne. Bo większość spraw/rzeczy/zachowań/rozwiązań problemów, przychodzi po prostu sama. Warto słuchać innych, ale trzeba zachować dystans, bo inaczej można oszaleć. Każdy ma inne doświadczenia więc i co innego poradzi. Dlatego działaj intuicyjnie i dbaj o siebie. A kiedy czegoś nie będziesz wiedziała, pytaj - bliskich,znajomych,przyjaciół,rodzinę :-)

    ubranka cudne :D

    i wybacz ten długi wywód, ale czasem trudno tak minimalistycznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle jest pięknych rzeczy dla dzieci że idzie zwariować :) Warto jest się poradzić znajomych czy starszej siostry która jest mamą co warto kupić a co jest tylko zbędnym acz ślicznym dodatkiem :D A już usłyszałam mnóstwo rad i zapewnien ze dostane tony nieużywanych ciuszków z których dzieci wyrosły a nawet nie planujemy jeszcze dziecka :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger