BO DAWNO NOSIŁAM NEW BALANCE

Zdjęcia z przed paru tygodni a raczej z dnia kiedy zaczął się karnawał ;)
 Pogoda nas nie rozpieszcza a mi co raz bardziej nie chce się wychodzić z ciepłego kwadratu zwanego domem..chętnie zapadłabym w długi sen i obudziła się ciepłą wiosną. Dość o pogodzie, przejdźmy do poniższych zdjęć. Większość garderoby jest na mnie przyciasna tu i ówdzie, dlatego częściej zakładam nadal dobre jeansy w kwiaty, lecz tym razem zamiast typowych botków założyłam różowe adidasy (new balance) .
Kolorystycznie dobrałam różową kopertówkę felt label i chustę w kwiaty.

Jeszcze raz dziękuję Wam za wszystkie gratulacje! :)








płaszcz / coat - jessicabuurman
spodnie / pants - choies.com
buty / shoes - new balance
okulary / sunglasses - giant vintage
torebka / bag - felt label 
chusta / shawl - retrovintageshop

14 komentarzy:

  1. fajna, eklektyczna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten płaszcz to masz cudowny! I torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 'są kobiety pistolety' ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale kwieciście u Ciebie;) super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zestawienie
    kochana jakim aparatem i obiektywem robisz zdjęcia?
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo odważne połączenie butów z resztą :)
    spodnie są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz rewelacyjnie, a ja wciąż nie mogę wyjść z zachwytu nad tym płaszczem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie, oryginalnie i na luzie - czyli tak, jak lubię najbardziej. :) Jestem fanką Twoich kwiatowych spodni!

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka od tego momentu na zawsze w moim sercu!! ;o jest cudna :0

    OdpowiedzUsuń
  10. super spodnie <3
    Obserwuje bolga, strasznie mi sie spodobał.
    Ja dopero tu zaczynam wiec zapraszam do siebie, moze sie spodoba :) http://northflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger