FELT LABEL KONKURS!


W poprzednim wpisie pisałam, abyście spodziewali się konkursu! No i oto jest!
Właścicielka fajnego sklepu o nazwie feltlabel przekazała mi sporo świetnych filcowych i plastikowych broszek dla Was. Do wygrania są 3 zestawy broszek.

Aby zdobyć któreś z zestawów, należy:

1.Polubić feltlabel na facebooku - tutaj
2.Polubić mój profil na facebooku - tutaj
3.Zostawić komentarz z adresem e-mail aby generator liczb mógł wybrać zwycięzcę z którym później się skontaktuję :)

Wyniki konkursu ogłoszę 8 lutego!

43 komentarze:

  1. Twój profil już mam polubiony, ale feltlabel właśnie odkryłam ( i polubiłam rzecz jasna :) ) jestem zachwycona ! ebuszac@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że spodobał Ci się feltlabel :) Jest tak samo świetny jak Katsu :)

      Usuń
  2. a-solak1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. madzioszkalol@wp.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pożądam tych broszek :D
    zaczop@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. madzia3991@interia.eu
    fb- Magdalena Jezierska

    OdpowiedzUsuń
  6. katarzyna2218@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu..nie wygram
    bo nie mam fejsbuka ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. dominika-gierszewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. gnucio5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. loczus69@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem fajna ta kurtka

    OdpowiedzUsuń
  12. takimail2@gmail.com
    Kinga S

    OdpowiedzUsuń
  13. wielki.brech@wp.pl
    fb: Nikifiki prosto z afryki

    OdpowiedzUsuń
  14. fajowe wzory!
    (clostek@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  15. kita1986@interia.pl
    fb- Ewelina Judyta

    OdpowiedzUsuń
  16. paulinarakowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. marrom@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. pfpfpfpf@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. k.przybylska@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger