LEOPARD BURGUND PANTS

Miało to wyglądać całkowicie inaczej, zamiast czarnego kapelusza miały być okulary awiatorki na nosie. W południe ładnie świeciło słońce niestety zaraz po 15 rozpoczęła się piękna ulewa która zmywała ulice. Tak czy inaczej wyjść z domu musiałam. Pomiędzy wyjściem z poczty a powrotem do domu udało się nam zrobić kilka zdjęć na za spokojnie swojego ''musi być i już''. 
W ostatnich dniach przyszło mi kilka internetowych zamówień. Między innymi ten słodki wzorzysty sweterek! Szkoda, że nie mogłam go bardziej pokazać, ale wiało okropnie! 
Nowością są też jeansy w burgundową panterkę, szkoda że za kilka tygodni nie będę mogła się w nie wcisnąć ;)








kapelusz / hat - retrovintageshop
kurtka / coat - jessicabuurman
chusta / shawl - retrovintageshop
sweterek / sweater - persunmall.com
spodnie / pants - axparis
torebka / bag - feltlabel
buty / shoes - heavy duty via eButy.pl

33 komentarze:

  1. cool!
    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty i kurtkę ukradłabym bez mrugnięcia okiem ;) a jednak mrugnęłam. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zachwycił najbardziej płaszcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz!Torba interesująca!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw!

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna stylizacja, bardzo fajny blog-oczywiście obserwuję:)
    zapraszam do siebie ;)) http://vanguarddeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja, "z innej bajki" ! Zakochałam sie w szaliku i torebce!

    OdpowiedzUsuń
  8. buty i płaszcz to chętnie bym sobie od Ciebie "zaporzyczyła" ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. serdecznie gratuluję, już się cieszę na Twoje stylizacje poza bordowymi spodniami, eksploatuj je teraz intensywnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy tylko ja zwróciłam uwagę na zdanie,ze za kilka tygodni z nieznanych przyczyn nie bedziesz mieścic sie w spodnie?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jesteś jedyną osobą która czyta ze zrozumieniem każde moje zdanie :)

      Usuń
    2. no ja sobie wypraszam ten niby brak czytania ze zrozumieniem :-)

      Usuń
    3. To ja przepraszam, nie zaważyłam Twojego komentarza:)

      Usuń
    4. Mam głupi nawyk czytania postow;-) no i gratki of course:-*:-*

      Usuń
    5. To dobry nawyk, bo sama lubię poczytać ciekawe posty ;) dziekuje :)

      Usuń
  11. spodnie i butki suuuuuper!!
    no i gratulacje wielkie :P odnośnie tego nie zmieszczenia się oczywiście :P

    http://ladyindefinite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz cudownie, niezależnie od pogody ;)
    Najważniejsza jest pogoda ducha :))
    Z tymi spodniami... zazwyczaj, to powód do smutku, ale w tym przypadku cieszę się razem z Tobą! I gratulaacje oczywiście!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a dlaczego ''zazwyczaj to powód do smutku '' :> :)

      Usuń
    2. Zazwyczaj, jeśli nie mieścisz się w spodnie to z powodu utycia od żarcia, a tylko czasem z powodu ciąży ;)

      Usuń
  13. znowu masz genialną torebkę! ;O
    Podoba mi się strasznie kożuszek i jego zestawienie z chustą! ;)
    czyżbyś była w stanie o którym myślę? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również dołączam się do gratulacji! :-) W pierwszej chwili chciałam zapytać, czy to aby napewno 'to', ale komentarze innych czytelniczek rozwiały moje wątpliwości :D

    Będzie super! Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  15. super masz te buty!
    kamdipisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny, ciekawy set!
    gratuluję błogosławionego stanu! :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. o jaaa, jak się cieszysz to dobrze, bo chyba o to chodzi :)
    czekam niecierpliwie na stylizacje, jak się nieco powiększysz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie:) I bardzo ładnie Ci w tym kapeluszu!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesujący styl. Ciekawie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://bizuteriamanatta.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger