NEW = OLD

Jeśli dobrze pamiętam nie umieszczałam tych zdjęć na blogu. Mały powrót do Krakowa tuż przed nowym rokiem. Ja nadal choruję, pogoda co raz gorsza więc brak zdjęć itp,,,,
Więc zostawiam was z kilkoma zdjęciami a ja udaję się pochłonąć jakieś śniadanie, zabrać się za porządek w szafie gdzie 50% ubrań jest dla mnie za mała. Jeżeli mam tutaj czytelniczki z Niemiec, zapraszam na moją wyprzedaż szafy, która znajduje się na stronie KleiderKreisel . Skończyłam z wysyłaniem ubrań do Polski. Poczta Polska wali w chu.a ;)



 czapka / cap - szaleo
płaszczyk / coat - h&m
okulary / sunglasses - giantvintage
spodnie / pants - new yorker %
buty / shoes - big buddha via sarenza.pl
torebka / bag - katsu



 Cup Cake Corner Bakery - om om om <3


7 komentarzy:

  1. Mix wzorów, ale bardzo fajny. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie, uwielbiam takie kolorowe i odważne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malinowe szaleństwo i Karmelowe jabłuszko- najlepsze :)
    Świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że mieszanie wzorów to Twoja specjalność:) HIT!! http://memarieamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja ! uwielbiam takie połączenia bardzo oryginalnie :)

    obserwuje

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne połączenie wzorów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ania słodka i kochana-musze podjechac do krk odwiedzić ja przy jakiejś okazji:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger