Röyksopp - Triumphant

Nie wiem czy muzyka odgrywa w moim życiu bardzo ważną rolę ale lubię ją. Zwłaszcza muzykę, która ma w sobie duszę. Nie jakiś tam chłam popowy, który po miesięcznym graniu w radiu wszystkim się przejada ale prawdziwa muzyka o której słyszała mała część naszego społeczeństwa. Każdego dnia mam swój ulubiony utwór, głównie są to stare kawałki, które od 2003 roku jeszcze mi się nie przejadły. Też tak macie?
Znacie Röyksopp ? The knife ? Fever Ray? Jeśli nie to warto poznać! 

Dzisiejszy set należy do tych zwyklaków, które są wygodne i fajne! Odkopałam swój stary kapelusz z ciucha, niestety włosy mam na tyle rzadkie , że jeszcze chwilę muszę się wstrzymać z noszeniem go na łepetynie ;) Do jeansów założyłam beżowe botki a reszta przyszła już sama.Starałam się by było mi ciepło i komfortowo , bo o to właśnie chodzi!
Zwróćcie uwagę na moje nowe kolczyki w kształcie króliczka! : D













płaszcz / coat - jessicabuurman
kamizelka / vest - mart of china
koszula / shirt - mart of china
jeans - yes or no &
buty / shoes - venezia via eButy.pl
kapelusz / hat - second hand
torebka / bag - felt label
kolczyki / earring - xooxoo

18 komentarzy:

  1. świetny płaszcz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bardzo podoba mi się Twoja torba! :) Choć oczywiście całość jest świetna.
    A zarówno Röyksopp, The knife i Fever Ray znam, lubię, słucham :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od jakiegoś czasu śledzę kilka blogów modowych. W moim prywatnym rankingu Twój blog jest najlepszy, numer 1. Moim zdaniem to zasługa nie tylko świetnego wyczucia stylu, ale także, a może przede wszystkim naturalności z jaką go prowadzisz. Jesteś sobą, brak u Ciebie takiego lansu i pogoni za popularnością jaki widzę w kilku wiodących polskich blogach. Te dziewczyny w dużym stopniu pogubiły się. A Tobie składam najszczersze gratulacje. Tak trzymaj
    pozdrawiam :)
    SzaraMycha

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę szarego kożuszka :) Rewelacja, wyglądasz promieniście

    Hot Magenta Blog

    www.facebook.com/HotMagentaBlog

    OdpowiedzUsuń
  5. kapelutek fajny i szminka na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie :)

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Röyksopp, The knife i Fever Ray są mi znane i też je bardzo lubie... faktycznie można słuchać latami i się nie nudzi..
    zgadzam się z Anonimowym co do opini na temat twojego bloga że jest najlpeszy ze wszystkich polskich blogów o modzie i to właśnie dzięki naturalności.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny set, dużo spokojniejszy, jeśli chodzi o kolory i desenie, niż poprzednie, ale pewnie dlatego tak fajnie się wyróżnia spośród kilku poprzednich wpisów. bardzo podoba mi się koszula, ta kratka nadaje jej charakteru :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. you look absolutely awesome! love everything but i must say the coat is the highlight here! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  10. to Twoje inne oblicze:) moje ulubione elementy to płaszcz, torebka oraz kratka na koszuli. Fajny z Ciebie luzak http://memarieamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny płaszcz, kamizelka pod nim i koszula. świetnie to wygląda :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo tego ,że sama preferuję zupełnie inny styl, Twoje stylizacje bardzo mi się podobają:) Torebkę masz genialną.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój płaszczyk połączony z misiowym bezrękawnikiem wygląda świetnie! I koszula ze spodniami ♥
    zachwycają mnie te botki, myślałam o podobnych, ale w granatowym kolorze ;d

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger