WIOSNA-LATO 2013

 Niestety dzisiaj dalej obejdzie się bez wpisu z zestawem.. kolejny raz jestem chora, tym razem dopadła mnie opryszczka wargowa co spowodowało gorączke i inne chorobowe dolegliwości (sick!). Więc przygotowałam coś co raz na jakiś czas się tutaj pojawia - nowa kolekcja wiosna-lato na sarenza. Mam swoje ulubione modele z tej kolekcji, jednak ciężko mi się na coś konkretnego zdecydować. Ciężko, chyba ze względu na tą zimną porę roku , którą mamy za oknem. W nowej kolekcji dominują jak zwykle:
pastele, brązy, nude i nawet po części fluo. Znalazły się też ulubione przez niektórych ćwieki. Według mnie kolekcja idealnie oddaje swój urok. 

Co sądzicie o poniższych modelach? Macie swoje ulubione?
Mnie najbardziej urzekła jak zwykle kolekcja butów firmy Irregular Choice.


 1. Koturny Vagabond
2. Buty sportowe New Balance  <3
3. Botki Eclipse
4. Botki IKKS
6. Czółenka Georgia Rose
7. Balerinki Vagabond
8. Buty sznurowane Tamaris
9. Trampki na grubej podeszwie Skechers
10. Mokasyny sznurowane Sebago
11. Półbuty Underground
12. Brokatowe botki SPM
14. Mokasyny Georgia Rose
16. Tenisówki na wysokiej podeszwie Vagabond
17. Tenisówki na koturnie ASH
18. Beżowe czółenka Irregular Choice
19. Mokasyny Valensi
 20. Czółenka Irregular Choice




13 komentarzy:

  1. zdrowiej! I oby już bez powikłań! ;d
    Ja mam 3, mega wygodne ♥
    17, 1, 5, 12 mi się marzą ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No ja właściwie miałam je zamówić ale jak zwykle zrezygnowałam bez powodu, a ciągle myślę o 1 na wiosnę i nie wiem czy czasem nie wypada z nich noga :)

      Usuń
  2. Genialne sa te czarne sandało-japonki z ćwiekami! Zakochałam się ;)

    pozdrawiam
    Elle

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne mokasyny pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że Irregular choice stanie się moją Mekką jeśli chodzi o szałowe buty:) http://memarieamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są ładne, chyba 8 najlepsza. Też jestem chora teraz :/ tylko, że ja czas ten spędzam znacznie mniej produktywnie, grając w polskie gry :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Great shoes, especially the gold!!

    Micah x

    rawwblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ale nie dziękuję za reklamę

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger