yes, I'm pregnant

Na samym początku chciałam podziękować za wszystkie gratulacje pod poprzednim wpisem! Taak, jestem w ciąży. Była to dla nas wielka i przede wszystkim miła niespodzianka! ;) Nie jest mi smutno , nie dostałam żadnej depresji z tego powodu, piszę to ponieważ dostałam kilka maili z takimi pytaniami. Nie rozumiem dlaczego powinno mi być smutno :> 

Dzisiaj dla odmiany mam na sobie długą czerwoną spódnicę połączoną z żółtymi rajstopami w kropki! Jakoś od samego początku wiedziałam,że jedynie tak mogę połączyć tą spódnicę. Kiedy jakiś czas temu był szał na te spódnice, nie widziałam żadnego fajnego połączenie, które zapamiętałabym na dłużej niż minutę ;)
Dla urozmaicenia połączyłam wszystko różową kopertówką feltlabel , która w zestawie miała dołączony długi pasek, aby można było nosić ją na ramię ;)

Co o tym myślicie?









kurtka / coat - jessicabuurman
sweterek / sweater - persunmall.com
naszyjnik / necklace - new yorker %
torebka / bag - feltlabel
spódnica / skirt - h&m %
rajstopy / tights - no name
buty / shoes - marisha via eButy.pl
kapelusz / hat - retrovintageshop

38 komentarzy:

  1. gratulacje!!!!
    dziecko będzie miało śliczną mamę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! ślicznie wyglądasz, wszystko pięknie połączone! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Congrats, dear! :D Btw, this is one amazing outfit, love the tights so much. :)

    http://jonnessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie i ja przyłączam się do gratulacji :)
    powodzenia!

    pozdr. AL / Giveaway na Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mooonikaaa! gratulacjee, najszczersze i z głębi serca;) powodzenia dla was trójki;D
    pozdrawiam, z TL. P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, strasznie podobasz mi się w krótkich włosach:) niewiele dziewczyn może sobie pozwolić na tak krótkie włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie rajstopy i mix faktur!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wiadomość! :) Czekam na kolorowe, malutkie ubranka i duuużą dawkę pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie kolorów jest niesamowite !!!!
    Gratuluje Ci tak bardzo, z całego serca!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla maluszka takiej kolorowej mamy! :) Bardzo ładnie wyglądasz, niby wszystko z innej bajki ale razem wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa,jak będziesz zmieniać garderobę.
    Gratki Monia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję !!

    fajnie to wszystko połączyłaś !
    piękna spódnica !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w twojej kurtce ;P <3

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje. ;)
    pięknie wyglądasz. ;)
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. z calego serducha gratuluje przyszlym rodzicom! Sama jestem mama Zosi (ktora wlasnie rozrywa sobie na kolanach rajtuzy ;)...) Bedziesz odjechana mamuska zapewne ;)
    Nat

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje gratulacje jeszcze raz !

    OdpowiedzUsuń
  17. Człowiek na spokojnie z rana odgrzebuje się z Czytnika a tu taki NIUS!:D Aaaaa gratulacje dla Ciebie, dla Tatuśka i normlanie uściskałabym Cię gdybyś gdzies tu w pobliżu była:D to teraz nie pozostaje nic, jak czekać na 'rozwój wydarzeń'<3!

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdeczne gratulacje :D

    A jeśli chodzi o zestaw, to a) jak zwykle cudnie! b) połączenie tej spódnicy, tych rajstop i TYCH zgrabnych nóżek jest świetne c) dalej chcę Ci buchnąć tą kurtkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znów mogę powiedzieć tylko jedno - MISTRZYNI!!! <3
    Jesteś cudowna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie gratuluję! Pięknie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe wieści, gratuluję :)
    Anna W.

    OdpowiedzUsuń
  22. stylizacja - rewelacja, ogromne gratulacje:)

    zapraszam do siebie


    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. o jaaa co za nius :) to zawsze szok, miły szok :) to czekam na kolejne stylizację, jak już będzie Cię więcej :) no i późniejszy look dzidziusia, mam nadzieję, ze starczy Ci czasu i siły:)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję Kochana! ;*
    połączenie spódnicy i rajstop genialne! Od kilku dni chodzi mi po głowie jako inspiracja ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. wow genialnie wyglądają te legginsy tutaj! miałaś swiętny pomysł! Wgl Twoje stylizacje są bardzo oryginalne, dlatego z przyjemnością dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ajajajaj! Gratulacje kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję! i zazdroszczę :)) spódnica super. no i ten płaszcz... ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger