02/03

Jezuuuuusie! Nareszcie dotarła wielce wyczekiwana wioooosna! (pytanie: na jak długo?!).
Po długim i leniwym wylegiwaniu się w łóżku należało wyprostować i rozciągnąć nogi. Do takich sportowych czynności najodpowiedniejszymi butami są botki na obcasie , inaczej zwane złote trzewiki Irregular choice ;)
Zamiast zwykłego odzienia , zwykłej marynarki musiałam zaszaleć i do tego dołożyłam misiowatą brązową kamizelkę. Sukienka w azteckie wzory i rajstopki w kropki. Oto całość sobotniego wiosennego zestawu! Ahoj wiosno! Zostań z nami do samego lata!








sukienka / dress - axparis
marynarka / jacket - h&m %
kamizelka / vest - mart of china
naszyjnik / nacklace - new yorker %
torebka / bag - felt label
buty / shoes - irregular choice via sarenza.pl 
rajstopy / tights - h&m %

36 komentarzy:

  1. Kamizelka milusia jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty odjechane!! ;-) Wyglądasz mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twój styl!

    P.S: Te kody w komentarzach są uciązliwe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ale ustawiłam je na chwile aby komputerowe spamy nie wrzucały mi linków do komentarzy ;)

      Usuń
  4. Wyglądasz świetnie i masz piękne rajstopy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie! :D
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz od razu widać po Twoim stroju że wiosna nadeszła :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! <3
    Jestem od dawna Twoją wielką fanką.
    Kochana bardzo mi zalezy żebyś mi odpowiedziała na moje pytanie.
    Jakim aparatem i obiektywem robisz zdjęcia?
    całuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3

      Aparat to Nikon D3000 a obiektyw 50mm , 1:8 :)

      Usuń
  8. jak zawsze niesamowity w swoim "zamieszaniu" zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepadłam dla sukienki!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestaw ale sugestia na przyszłość - nie "wykrzywiaj" tak nóg bo okropnie to wygląda i psuje cały efekt

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna stylizacja! nic dodać nic ująć:)
    zapraszam do siebie ;)) http://vanguarddeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja♥Ale jednak ja bym buty zmieniła ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty mają coś w sobie niesamowitego! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty są super! Podoba mi się Twój kolorowy styl!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajniasty rajtop :3 :3 :3

    OdpowiedzUsuń
  16. zachwyca mnie połączenie rajstop z bucikami, genialne! I sukienka cudowna ♥
    a do tego masz cudowne okulary ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okulary są najcudniejsze z całej mojej kolekcji! kupione około 5 lat temu w sklepie wszystko po 2,99 . co z tego że są zdarte, rozluźnione ale tak bardzo je kocham, że ciężko mi je wyrzucić. W żadnym sklepie nie widziałam takich fajnych okularów jak te :)

      dZiękuję!!

      Usuń
  17. buty są świetne ;) cały zestaw ogólnie bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a gdzie ten Twoj niby ciazowy brzuch?

    OdpowiedzUsuń
  19. Też tego nie rozumiem.. Przecież powinnaś mieć już brzuch jak bęben. Przecież to 3 miesiąc!! :OO

    OdpowiedzUsuń
  20. To była urojona ciąża.. żartowałam! wynajęłam surogatkę bo to takie modne, no i będę pierwszą szafiarką która ma swoją surogatkę :D

    a tak na poważnie.. mój bęben jest tak wielki jak 6 kg arbuz ale chowam go pod majtkami z golfem specjalnie dostosowanymi dla kobiet w ciąży :}

    OdpowiedzUsuń
  21. a phiee, co za pieprzoty pieprzysz, 6kg w 3miesiace? chyba z glupoty puchniesz - chowam go pod majtkami z golfem specjalnie dostosowanymi dla kobiet w ciazy, niezbyt wyszukany zart, o ile mial nim w ogole byc ;], jezeli nie, polecam: scisnij sobie dlon z innymi niezbyt bystrymi, a nie ten NIBY brzuch, ave!

    OdpowiedzUsuń
  22. na tak,pod koniec ,ciazy' bedzie +40kg

    OdpowiedzUsuń
  23. 6 kg w 3 mies to moze ty slon jestes,,,, z tego co mi wiadomo to w 1 trymestrze tyje sie do okolo 3 kg a czasem nawet sie chudnie ... i jak na twoja sylwetke 6 kg to malo mozliwe chyba ze jesz jak smok i lezysz calymi dniami to widocznie nie wiesz ze ciaza to nie choroba i ruch jest wskazany a napewno nie wskazane jedzenie za 2 ... chyba ze masz faktycznie masz urojona to poponuje te gacie na glowie nosic bo ci najwyrazniej puchnie z glupoty .. i jeszcze piszesz je publicznie ...

    OdpowiedzUsuń
  24. ps. a moze masz wage zepsuta ? bo ja tu 6 kilo nie widze ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Debilko tu chodzi o arbuza o wadze 6kg (!)

      Usuń
    2. "mój bęben jest tak wielki jak 6 kg arbuz" samo przez się się rozumie że dziewczyna przytyła 6kg, a to 6kg porównała do arbuza o takiej też wadze, czytaj ze zrozumieniem zanim sypniesz tekstem 'debilko', karma wraca! ;]

      Usuń
  25. bez komentarza, cały mój poprzedni komentarz był jednym wielkim żartem, więc po chuj pytasz się gdzie jest mój niby ciążowy brzuch skoro tak wielce jesteś wyedukowana o ciąży Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoja szpanerska gra pod publike to jest jeden wielki zart!

    Ps.Nie jestem Ania,pozdro z TL!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ożywiająca stylizacja <3 Obserwuję ;*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post : themaniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem załamana poziomem niektórych ludzi - hejterów ... :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger