How Does The Grass Grow

Słyszeliście o powrocie David'a Bowie ? W dniu swoich 66 urodzin nastąpiła premiera jego nowego albumu '' The Next Day ''. Po 10-cio letniej ciszy powrócił w świetnej formie i wspaniałym materiałem! Dla mnie to mega nius, nie słucham go namiętnie lecz niektóre kawałki ma naprawdę dobre! Z nowej płyty mam swoje dwa ulubione kawałki :
"The Next Day''
"How Does The Grass Grow"

Według mnie jest to ten typ artysty, który nagrywa i koncertuje wtedy kiedy chce a nie kiedy chcę się tylko i wyłącznie sprzedać! Nowy album nagrywany był w Nowym Jorku a wszystkie utwory napisał sam Bowie! Tak trzymaj! 

a w dzisiejszym odcinku prezentuję na sobie jedyne ''szwedy'' (prosto ze szwecji) jakie mam w szafie. Są dość długie , przy czym zakrywały najwyższe buty z półki jakie mam. Trochę koloru nadałam zakładając koszulkę z motywem serc i niebieską pasiatą marynarkę. Z biżuterii postawiłam na kolorowy plastikowy kołnierzyk xooxoo. 









 marynarka / jacket - sh
koszulka / shirt - oasap
naszyjnik / necklace - xooxoo
torebka / bag - recycled by Lenka
spodnie / pants - sh
buty / shoes - jeffrey campbell
okulary / sunglasses - zerouv

13 komentarzy:

  1. wyglądasz świetnie, naszyjnik jest niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mm jakies nowe buty widzę! Super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie rewelacyjna!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz !

    bluzka w serce to mój faworyt

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ustna broszka ładniusio pasi do twych ust.
    chciałabym taką.
    i marynarkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kołnierzyk jest boski! http://decodethedresscode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Droga! Czy oprócz niemieckiej strony vinted można w Polsce kupić gdzieś Twoje ubrania? :-D
    Chodzi mi o allegro tudzież inne strony.

    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  8. ale spodnie genialnie na Tobie leżą! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo Ci pasuje taki styl :) wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna stylizacja :) fryzura super

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja genialna :) świetna fryzura

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja :) fryzura genialna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger