10 . 4 . 13

Dlaczego większość kobiet podczas ciąży nosi się ubrana zazwyczaj w czarne bądź szare i proste ubrania? Poprosiłam dziewczyny o linki do blogów, na których bloggerki pokazywały/pokazują stylizacje w trakcie ciąży. Jak na razie głównie są to blogi zagraniczne i przeglądając je, zwróciłam uwagę na jedną rzecz: te ładne, młode kobietki ubierają się głównie w czarne bądź szare swetry do zwykłych jeansów i botków na obcasie. Szkoda, bo ciąża to okres kiedy kobieta robi się piękniejsza i pełniejsza w oczach swojego mężczyzny a niektóre z tych osób zachowują się jakby to był czas żałoby. Wiem, że jest to kwestia gustu ale mi się coś takiego nie podoba, wolę kobietki w kolorach i z uśmiechem na twarzy, które widać , że żyją i się cieszą ; ) To tak, jakby dla dziecka kupować tylko i wyłącznie czarne zabawki. 


Nadal przypominam o konkursie - click











parka - projekt mleko
sweter / sweater - second hand
naszyjnik / necklace - ishineaccessories.com
rajstopy / tights - no name
buty / shoes - steve madden via sarenza.pl
kurtka / jacket - h&m %
 torebka / bag - marmollada

22 komentarze:

  1. No i prawidłowe podejście! Ja tam jestem za kolorami niezależnie od wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta racja! super płaszczyk, mam podobny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy widziałaś bloga: http://bleubirdvintage.typepad.com/blog/ Ta blogerka robiła cały cykl postów dla mam ze stylem kiedy była w ciąży ze swoją córeczką...to było chyba w 2011, więc radze od razu przejść do tej zakładki. W ogóle bardzo polecam jej bloga! Ja nie mam dzieci, ale jak patrzę na nią i jej rodzinę, to naprawdę widać w tym wszystkim sens.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mała poprawka w 2010 roku

      Usuń
    2. Dziekuję, widziałam ich jedno rodzinne zdjęcie na jakiejś stronie ale nie podali adresu bloga :)

      Usuń
  4. świetny secik, super kolorki, buty i rajtki
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz piękną sukienkę, jestem nią zachwycona!
    I z tym co piszesz, zgadzam się w 100%. Dlaczego, w takim okresie swojego życia, kobiety wyglądają na smutne i przygnębione? Wydaje mi się, że przecież ciąża jest ważną i szalenie radosną chwilą. Dlatego uwielbiam patrzeć na Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz!
    projekt mleko bardzo interesująca sprawa, sama sprawiłam sobie dwie koszulki i jestem zachwycona jakością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mają świetne rzeczy, ja swoja parkę mam od roku i nie ma co żałować :) czesto mają wyprzedaże koszulek więc warto się załapać :D

      Usuń
  7. baaardzo podoba mi się ta stylizacja! przepiękna parka, okulary no i rajstopy!
    powiesz mi gdzie je kupiłaś??
    co do strojów kobiet w ciąży to zgadzam sie z Tobą w stu procentach!
    pozdrawiam!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie rajstopy są w większości internetowych sklepów : romwe, oasap, vintageshop.pl , i wiele wiele innych :) ja swoje dostałam w przesyłce od siostry wiec nie wiem gdzie je kupiła :)

      Usuń
  8. Divo, Ty byś się chyba nawet nie umiała ubrać cała w czerń i szarości! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam pisać że ładna torba, ale w sumie wszystko ładne :P
    Skoro szukałaś to na tego bloga na pewno też trafiłaś: http://www.fashiontoujoursmonamour.blogspot.com/2011/11/39-tygodni.html ale jeśli nie to na wszelki wypadek podsyłam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znalazłam tego bloga! dziękuję za adres <3

      Usuń
    2. Zdjęć tam jest o wiele więcej. DO października 2011 roku :)

      Usuń
  10. Wygladasz uroczo i bardzo chciałabym żeby wszystkie kobiety w ciąży wyglądały tak jak Ty!!! Niestety- marzenie ściętej głowy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pod Twoim dzisiejszym tekstem podpisuję się obiema rękami i nogami. Okres największego rozkwitu mojej ciąży przypadał na wiosnę i lato, wtedy mogłam zaszaleć z kolorami :D Najchętniej ubierałam się wtedy w sklepach indyjskich :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. te buty są wyrypiaste. parka i torba też. muszę ogarnąć Twoich sponsorów. :DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta parka ma naprawde piekny kolor. Podobaja mi sie rowniez te buty, chociaz nie jestem pewna czy ja w nich bym mogla chodzic. Natomiast Ty wygladasz w nich naprawde dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej,
    Ja pisałam o ubieraniu w ciąży :))
    Jakby co to do mnie zapraszam ;)
    Wpisy od lipca 2010 do grudni 2010
    http://szafiarki3.blox.pl/html/1310721,262146,14,15.html?10,2010

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger