18 weeks

Ostatnio rozpędzam się z wpisami jak zwariowana ale to chyba dobrze.. zamiast wiosny przyszło lato, bardziej chce się wychodzić na zewnątrz niż siedzieć w czterech ścianach. Łapać promienie słońca i ubierać się nieco lżej niż zimą (to chyba najważniejszy plus). Kilka dni temu odebrałam zamówiony płaszcz , który zachwycił mnie swoim ''zaokrąglonym'' fasonem. Niby zwykły, szary płaszcz ale jednak ma w sobie to, że pasuje do letnich sandałów, tenisówek i butów na obcasie! Myślałam, że to nie przejdzie a jednak dało radę!
Płaszcz przydaje mi się głównie z rana a po sezonie będzie służył mi na co dzień. 

Przy porannej wizycie u lekarza postawiłam na jeansową koszulę z odrobioną czerwonej kraty, spodnie w czarno białe paski i letnie sandały w kwiaty. Na głowie czerwony kapelusz i wielka torebka na wiosnę.

18 tydzień , na 90% będzie dziewczynka.








płaszcz / coat - jessicabuurman
koszula / shirt - mart of china
 spodnie / pants - sh
buty / shoes - blowfish via sarenza.pl
kapelusz / hat - westrags.de
torebka / bag - marmollada

20 komentarzy:

  1. girl rules! super!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy ten płaszczyk :)

    Pozdrawiam, Angela
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Girl power! :) A w ogóle to świetnie połączyłaś wszystkie te kolory! Po prostu nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie wyglądasz! jak córcia to będzie modnisia jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw, wszystko wygląda ze sobą świetnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten płaszczyk jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki za dziewczynkę:) super wyglądasz w tym kapeluszu!

    OdpowiedzUsuń
  8. przebija przez Ciebie przepozytywna aura.

    OdpowiedzUsuń
  9. tak,płaszczyk cudo.
    spodnie i torba.
    niechaj dzidzia rośnie wartko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. spoko blog .... jestem tu nie pierwszy raz po cichu spogladam podobajA mi sie twoje wczesniej niektore nie wiem czemu w wiekszosci mam wrazenie jakby bylo na sile... ok chcesz sie wyrozniac ale taczerwien w kapeluszu paski na spodniach dzins i popiele wogole oałość do tego sandaly w kwiatki to mi nie gra calosci .... czasem moze wiecej realizmu niz wyobrazni .... poprostu nic na sile :) i gratuluje dzidziusia :) czekam na stylizacje w ciazy i oczywiscie dla maluchow ....

    OdpowiedzUsuń
  11. i ten kapelusz calaga uwaga skupia sie na czerwinym kapeluszu jest wiekszy od ciebie co chcesz schowac ?? pokazuj to jak ciaza dodaje ci kobiecosci i pieknosci nie te wszystkie detale pozwol troscke niech twoja natura bedzie twoim pieknem i ubior tego nie pokaze ............

    OdpowiedzUsuń
  12. oryginalnie, kolorowo, pięknie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz kwitnąco! Torba, sandały i kapelusz skradły me serce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ to jest nezwykle pozytywny look ! tyle kolorów sprawia, że gdy widzi się taką osobę na ulicy poprawia się humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. buty <3


    www.scchatzi.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz mega!! Genialny set!!Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskość sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger