28 04

Kilka wpisów niżej pisałam, że nie podoba mi się, gdy ciężarne kobietki noszą się na szaro, bo tak właśnie uważam ale chciałam to przełamać i spróbować po swojemu połączyć szarości z czymś ekstrawaganckim.
Postawiłam na nową sukienkę dress you up  (która może służyć jakoś ciążowa) z uroczą podszewką w czaszki, serduszka i motylki. Na wierzch szary oversizowy płaszcz, który można dostać najtaniej w sh ;) Dla urozmaicenia nowy naszyjnik w kolorach czerni i złota.
Dla ożywienia całości czerwony kapelusz i moja nowa torebka Ms.DEsign we wzór jakiego jeszcze w swojej kolekcji nie mam ;) Uwielbiam tą stylizację a zwłaszcza sukienkę!








sukienka / dress - dress you up
płaszcz / coat - jessicabuurman
rajstopy / tights - h&m
buty / shoes - jonak via sarenza.pl
kapelusz / hat - westrags.de
torebka / bag - Ms.DEsign
naszyjnik / necklace - eve.of.art

12 komentarzy:

  1. Sukienka sprawia wrażenie tak wygodnej, że pewnie gdyby była moja, to z wielką niechęcią bym ją ściągała! :D

    Naszyjnik robi mega wrażenie, mam podobny w swojej kolekcji, sama go zrobiłam i jestem bardzo z niego dumna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest świetny.Oryginalny i za to mi się podoba, nie ma nudy. Jest przyjemnie :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie ci we wszystkim!
    a torebka bombowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale naszyjnik!!! A sukienka jest świetna, lubię ten kolor, kroj, materiał!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i wyszło bardzo fajnie :)
    Sukienka sama w sobie jest świetna

    Pozdrawiam, Angela
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. aksekssuary interesting, but I did not like the dress in combination with this hat. It seems to him more podoshlaby hat is not such large fields.

    http://businka-raskazova.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. What a beautiful outfit! I love these colors together.<a href="http://www.loudstarbazaar.com/shop/tunics-and-leggings/n_14.html>Tunic dress with leggings</a>

    OdpowiedzUsuń
  8. What a beautiful outfit! I love these colors together.Tunic dress with leggings. (www.loudstarbazaar.com)

    OdpowiedzUsuń
  9. obędnie Ci w tym kapeluszu ♥ i ta sukienka, mmm ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. kapelusz pasuje idealnie ;-) całośc : świetnie ;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger