6 4 2013

Za czasów gimnazjalnych chodziłam w zwykłych bazarowych trampkach, ewentualnie podróbkach adidasów. Nie stać mnie było na oryginalne buty, które w pierwszej kolejności ukradłby mi je w szkolnej szatni. Powinnam napisać ze zamiast przykładać uwagę na ubrania przykładałam ją do książek lecz byłoby to kłamstwem. Nauka zawsze była mi ciężką rzeczą, bardziej wolałam patrzeć się w ścianę niż wziąć się za uczenie matmy, chemii, fizyki, geografii i innych przedmiotów. Jako tako polski był moim ulubionym przedmiotem, miałam świetną nauczycielkę w gimnazjum , która zawsze motywowała mnie do nauki. 
Najlepszym wspomnieniem ze szkoły jest właśnie ona, która po moim 2 tygodniowym urlopie od szkoły chciała przejrzeć zeszyt od przedmiotu a w nim zamiast notatek dostrzegła  5 cm miejsca na notatki. Urlop spowodowany był gipsem na całej nodze. Nie mieliśmy samochodu więc musiałam siedzieć w domu. Miło wspominam czasy gimnazjum, miałam dziwną klasę, w której liczyły się jedynie siatkarskie gwiazdeczki a te , które talentu do siatkówki nie miały były cichymi myszkami. Cieszę się, że nigdy nie byłam tą ''gwiazdeczką'' , życie dało mi dużego kopniaka za którego bardzo dziękuję bo dzięki niemu mogłam nauczyć się wiele niż te, którym wszystko przychodziło z pieniądzem i znajomościom. W wieku 23 lat mogę pozwolić sobie na fajne oryginalne pod względem fasonu i koloru buty niż w wieku 14-16 lat. Tym razem postawiłam wygodne adidasy Kangaroos. Zawsze liczyła się dla mnie wygoda, jeśli buty nie spełniały tej zasady szły w odstawkę. I jeszcze jedno, nie podążam ślepo za modą bo modne są adidasy, new balance i inne buty sportowe. Jeżeli widzę fajne kolorowe, oryginalne buty to po prostu je kupuję. Nigdy nie jarały mnie zwykłe białe adidasy ;) 







parka - projekt mleko
torebka / bag - marmollada
komin / shawl - matko z corka hendmejd
spodnie / pants - h&m
buty / shoes - kangaroos via sarenza.pl

20 komentarzy:

  1. Fajny blog, fajna dziewczyna z fajnymi butami hehe :) Super post !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twoje kolory i fryzurę! Parka jest nieziemska, co ja mówię - buty, torba i buty też! :)
    Ruda - Modne Frele

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niezwykle racjonalną i skromną osobą. Inspirujesz mnie niemalże każdym potem. Nie chodzi tutaj jednak jedynie o modę, ale i o taką motywację do pracy nad sobą. Na razie także nie stać mnie na super rzeczy, ale na Twoim przykładzie widać, że można być szczęśliwym mimo wszystko, uśmiechać się, czerpać z życia. Stworzyć je sobie takim jakim chcemy, aby było, stawało się. Super, że nigdy nie byłaś taką ,,gwiazdeczką". Uwielbiam Cię taką jaką jesteś. Dzięki za prowadzenie bloga! Za te kolory.
    Super masz te buty! No i torbę. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post, wszystko przeczytałam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie inspirująca stylizacja pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. buty są świetne, jak i cały zestaw (jak zawsze:D). jesteś niesamowicie skromną osobą, co mi się bardzo podoba u ludzi :) pozdrawiam Cię serdecznie :)

    www.pamietajkto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz! buty chcę ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam podobnie jak ty. Fajniej kupować za swoje własnoręcznie zarobione pieniądze niż wydawać kase rodziców. :) i pomyśleć, że teraz jest jeszcze gorzej w gimnazjum.
    fajny kolorowy set :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne buty!:)
    czasy gimnazjum to było u mnie wieczne lądowanie u pani pedagog na dywaniku za niestosowny wg niej;)ubiór:)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawa osobowość. :)
    buty śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna parka! a buty genialne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety w gimnazjum czy liceum z reguły jest właśnie tak jak piszesz... Liczą sie jakieś tak sportowe gwiazdki...
    Buty maja naprawę fantastyczny kolor!!! Chociaż rzadko chodzę w takich butach na co dzien, to od dłuższego czasu czaje sie na cos podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nie lubię butów sportowych i mam tylko jedne, do biegania, tak zakochałam się w tej stylizacji i adidasach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zestaw jest świetny, podoba mi się bardzo połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty są świetne! Fajne bobranie kolorów
    Zapraszam - cozanudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. So colorful! Great coat an bag!

    OdpowiedzUsuń
  17. całość super, kolorystyka super, każdy z elementów stroju osobno też super :D
    no i super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja do dziś mam moje pierwsze oryginalne adidasy, dobrze się trzymają bo za dużo ich nie eksploatowałam, maja z 10 lat i chodzę w nich na siłkę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger