alt ctrl del vol.2

1. "H&M Loves Music" to strona z wieloma inspiracjami dla ludzi kochających modę i łączących ją z muzyką. Strona działa w podobny sposób jak tumbrl. Nadchodzi lato a z latem masa festiwali muzycznych ;)
2. Niedawno natknęłam się na buta z nowej kolekcji Lita Lights Jeffrey Campbell. Dwa trendy na raz, mi się podoba a Wam ?
3. ''What Olivia Did...'' urocza dziewczyna, która potrafi przyciągać. Nie jest to dokładnie styl, który preferuję u siebie ale zajrzeć i nabrać do siatek inspiracji czemu nie. Znajdziecie u niej nie tylko modę ale i fotografie z mieszkania, faceta, jedzenia i wiele wiele różnych.
4. Jeśli jesteś miłośniczką retro i vintage , na dodatek preferujesz taki styl i malujesz usta czerwoną szminką, ten blog jest stworzony dla Ciebie ;) Yours Truly,x to przepiękna bloggerka , która zachwyciła mnie swoją miłością do rzeczy retro i vintage!
5.Queen of the Night! Czarna i niesamowicie oryginalna cekinowa marynarka chwyciła za moje serce gdy ją tam pierwszy raz zobaczyłam. Tam, czyli gdzie? W FashionFreak! <3

photo by me


2 komentarze:

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger