alt ctrl del

W ulubionych mam bardzo wiele różnych ciekawych blogów, stron i sklepów, którymi chętnie bym się z Wami podzieliła! Postanowiłam rozpocząć nowy cykl. Będzie o modzie, blogach,muzyce, sklepach i kulinariach. Raz w tygodniu opublikuję listę pięciu stron. Mam nadzieję, że przypadnie Wam to do gustu i zechcecie więcej :)

1. Jeśli lubicie delikatność, kobiecość, zmysłowość i pastele w jednym to blog specjalnie dla Was. 19letnia niemka Juule Kay prowadzi bloga Aprettypass na którym umieszcza urocze delikatne i pastelowe stylizacje.
2. W swojej kolekcji posiadam różne blogi z fotografią mody, jednym z nich jest kilka fotografii Agata Puławska . Ostatnio zaktualizowana sesja zdjęciowa bardzo mną zawładnęła <3
3. Uwielbiam muffiny, słowami nie potrafię tego wyrazić ale musicie mi uwierzyć! Jeśli i Wy je uwielbiacie to polecam bloga muffinkarnia. Znajdziecie na nim multum ciekawych i łatwych do przyrządzenia muffinów ;)
4. Jeśli obserwują mnie jacyś chłopcy, to myślę, że spodoba im się blog German Taste. Blog niemieckiego chłopaczka, którego raz na jakiś czas odwiedzam.
5. Na sam koniec świetna piosenka na podsumowanie dnia : KATE BOY <3


photo by me

3 komentarze:

  1. Z przyjemnością zajrzę na te wszystkie strony, uwielbiam Twój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piosenka świetna!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger