BOTTICA : Indian necklace

Kiedyś wspominałam o desingerskim sklepie bottica.com , trafiłam tam przypadkiem i postanowiłam, że napiszę o nim na blogu (w tym wpisie).

Niedawno wygrałam bon na zakupy w ich sklepie. Długo przeglądałam asortyment , przeszłam przez torebki, nakrycia głowy, pierścionki i naszyjniki. Ciężko było mi się na cokolwiek zdecydować, nawet prosiłam R o pomoc. Patrząc na moją torebkową kolekcję odrzuciłam pomysł wybrania kolejnej , która by leżała i się kurzyła. Pierścionki noszę bardzo rzadko, więc i one odpadły. Postawiłam na mocny, dobrze widoczny naszyjnik i z mego wyboru jestem baaaardzo zadowolona. Dzisiaj rozwieszając na dworze pranie natrafiłam na listonoszkę, która wręczyła mi tajemnicze pudełeczko z przesyłką ;)
Naszyjnik był pięknie zapakowany! Zyskał moje wielkie uznanie a Wam polecam zamawiać rzeczy polskich i zagranicznych projektantów. Nie dość , że wspieramy młode talenty to taka osoba zawsze dba o to jak pakowany jest przedmiot ;)
A ja zastanawiam się nad zakupem kolejnego naszyjnika Noemiah - click
Coś czuję , że w tym sezonie przeważać będzie u mnie mieszanka stylu indie : )








necklace - Noemiah via bottica.com

3 komentarze:

  1. świetny, chciałabym zobaczyć z nim całą stylizację ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love it so much!!

    www.mysavageside.blogspot.com

    www.onceuponatimeawedding.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger