Northern Lights

Odkąd dowiedziałam się, że spodziewam się dziecka zaczęłam myśleć o tych wszystkich etapach ciąży, głównie o samopoczuciu i zachciewajkach. Jak to jest u mnie? Pierwszy trymestr ciąży miną bardzo lajtowo i zbyt szybko. Czy miałam jakieś dolegliwości typu mdłości, wymioty ? O dziwo żadnych takich atrakcji nie miałam, raz , może dwa chwilowo mnie zemdliło z przejedzenia i tyle ;) Zachciewajki? Muszę zjeść to już teraz ' idź Radek do sklepu' ? Nie, jeśli miałam na coś ochotę, głównie miałam to w lodówce. Zawsze byłam wielki żarłokiem, pochłaniaczem pizzy, frytek, fastfoodów i innych dupereli, w trakcie ciąży nie zmieniło się, chociaż musiałam ograniczyć wszystkie dobre ''śmieci''. Zaczęłam jeść więcej owoców i jogurtów. Mniejsze porcje częściej niż większe rzadziej. Senność? O tak, między 12-14 potrafiłam położyć się do łóżka i raz dwa zasnąć.  Nie raz Radek wracał z pracy pomiędzy 16-17 i zastał mnie w łóżku śpiącą. Na szczęście po jakimś czasie to ustało ;)Czy przytyłam ? Nie mam w nawyku ważenia się, zazwyczaj moja waga wahała się w okolicach 48kg . W trakcie pierwszego trymestru przytyłam około 5kg , później zwróciłam uwagę , że 2kg ubyło. Wiem, że nieco zaokrągliła mi się twarz , mam większe pośladki i szersze biodra :) Inne zmiany które zauważyłam? Poprawił mi się stan włosów, są o wiele gęstsze i niestety zaczęły się przetłuszczać. Na twarzy wyskoczyło mi troszkę czerwonych plamek, głównie w okolicach policzka. Od kilku dni swędzą mnie łydki, swędzenie identyczne do tego po ugryzieniu komara, lekarz polecił mi tłuste kremy. Pomaga! 

Każda ciąża jest inna dlatego nie radzę sugerować się tym jak ja ją przechodzę. ;)

xxx

A co do dzisiejszego outfitu.. postawiłam po raz pierwszy na połączenie dwóch jasnych rzeczy, sweterka z vero mody i jeansów w jasną panterkę z h&m. Na głowie czerwony kapelusz z westrags.de (2,99Euro) , naszyjnik Noemiah , na wierzch poncho z tkmaxxu a na nogach sportowe buty ;)







poncho - tkmaxx
sweterek / sweater - vero moda via westrags.de
spodnie / pants - h&m %
kapelusz / hat - westrags.de
torebka / bag - fashion people
naszyjnik / necklace - Noemiah via boticca.com
buty / shoes - kangaroos via sarenza.pl

11 komentarzy:

  1. Widzę, że maglujemy ten sam kawałek:3 och boski jest:D u nas w domu został już okrzyknięty wakacyjną piosenką:) Kwitniesz przyszła mamo:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy nietypowy styl ! Jestem jak najbardziej na tak !

    OdpowiedzUsuń
  3. chce taki kapelusz, jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bedzie z Ciebie cudowna mamusia!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. niepowtarzalna stylówa :)))
    zapraszam do siebie , jestem nowa :D http://the-fashioon-victim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW . To taki inny wyjątkowy OOTD Taki sportowo i elegancki http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Poncho pierwsza klasa. Kwitnąco wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej, cudowne masz te bioderka! dopiero teraz zauważyłam :) takie do schrupania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow!
    doskonale!
    wszystko z innej bajki, a tworzy świetny, eklektyczny look!
    bardzo mi się podoba!

    pozdrawiam ;)
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. oryginalne i niebanalne zestawienie ;)
    a ponczo masz świetne ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger