PAPIEROWE KAPELUSZE

Ostatnio chwaliłam się wieloma rzeczami, między innymi kapeluszami, które zamówiłam na stronie westrags.de . Długo szukałam odpowiednich i tanich. Przy dodatkowej zniżce, którą przemyciłam z ich fanpage mogłam pozwolić sobie na większe zakupy za niską cenę. Poniższy papierowy kapelusz parfois idealnie pasuje na wakacje! Cieszę się z obecnej długości włosów, gdyby były długie kapelusze całkowicie by odpadły. Nie widzę siebie w długich włosach z kapeluszem na głowie. Zawsze pasowało mi to do krótkiej nieułożonej fryzury :) Chciałam jeszcze zaznaczyć że wiosna się pomyliła i wysłała od razu lato !!
( Moja rada co do zakupów robionych przez internet: warto czasem spoglądać na profile fanpage na facebooku danego sklepu, czasami są kody rabatowe,które idealnie będą pasować do zamówień w sklepie internetowym :) ewentualnie napisać maila do sklepu z pytaniem czy posiadają zniżki na asortyment :))
wholesale clothing from china wholesale junior clothing asian wholesale clothing













bluzka / blouse - funkyshop
spodnie / pants - second hand
naszyjnik - necklace - Noemiah via boticca.com
torebka / bag - felt label
pierścionek / ring - parfois via westrags.de
kapelusz / hat - parois via westrags.de
buty / shoes - irregular choice via sarenza.pl

14 komentarzy:

  1. OMG ale set! świetne kolory i ten naszyjnik... no i LODY w butach ;D cudaaaa
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarno - białe zdjęcie -cudo :)
    www.milkabe.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja pełna kolorów i odjechanego stylu . Jesteś moją inspiracją zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te twoje lodowe buciki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. No i gdzie ta cięża? laska jak modelka a nie ciężarna ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny zestaw, a buty bardzo orginalne;) podba mi się ;)



    pozdrawiam
    FC ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie!!!!! obłędne kolory, spodnie i torba genialne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kreatywnie. Świetne kolory i piękne dodatki! Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Twoje mieszanie deseni, inspirujesz i pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. You ϳust cоoκed fish fοr dinner, your gym cool shoes cοuld use а
    wаѕh, and the dοg needs a bath ' is it time to spray a commercial air freshener. However, there are those who are able to get good impressions from customers, thus, earning additional income by way of generous tips. An aide may be a high school graduate, but it is important for him or her to be emotionally stable and with a generally cheerful disposition.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty słodkie niczym lody truskawkowo- waniliowe! Fantastyczny look! I w dodatki ślicznie Ci w kapeluszu! Nigdy nie spodziewałabym się, że osoba z krótkimi właśnie włosami będzie tak dobrze prezentować się w kapeluszu! Bomba;) Pozdrawiam, Madlen.

    OdpowiedzUsuń
  12. SKĄD TY BIERZESZ TE WSZYSTKIE PIEKNE CIUCHY ??????

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger