SZMARAGD

Bluzka choies, trochę się zdziwiłam, gdy otworzyłam paczkę, sądziłam , że jest nieco dłuższa na brzuchu. Nie lubię odsłaniać pępka. Kojarzy mi się to z przykrótkimi t-shirt'ami , które nosiły moje rówieśniczki w szkole. Było to nie dość , że mało estetyczne, to dodatkowe przewianie nerek gwarantowane! Nadruk bardzo mi się podoba, no i ten materiał. Kolory zielonego połączone z naszyjnikiem i rajstopami kojarzą mi się ze szmaragdem, to mój ulubiony kolor , jest bardzo wyrazisty i przypomina mi wiosnę. 
Dla zwiększenia uwagi postawiłam na geometryczną niebiesko czarną spódnicę i nowe undergroundy :)

Biorę udział w konkursie i potrzebuję Waszego wsparcia .
Co 24 godziny można oddać głos na moją stylizację - tutaj < -
Wystarczy wejść w podany link i kliknąć w bucik pod zdjęciem. Za głosy mega dziękuję! <3









bluzka / blouse - choies
spódnica / skirt - h&m %
rajstopy / tights - vintageshop.pl
buty / shoes - underground via eButy.pl
okulary / sunglasses - zerouv
torebka / bag - marmollada
naszyjnik / necklace - ?

17 komentarzy:

  1. przepięknie wyglądasz, chyba najlepsza stylówka jaką miałam okazję tutaj zobaczyć, idealnie do mnie trafia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to połączenie kolorów. Kiedy patrzę na te zdjęcia myślę jedno- Wiosno, tak to ty!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaaad ! Jak Ty tak wyglądasz będąc w ciąży, to co dopiero jak zostaniesz mamą :) Rajstopy obłęd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny look wyglądasz świetnie bardzo inspirująca stylizacja zapraszam serdecznie do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. brzusio! ;)
    ładnie rajtki wpasowały się w bluzeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie już widać brzuszek :). Zdrówka Wam życzę :).

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki brzuszek <3 pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bedziesz mega czadowa mamusia :-D ostrze sobie zeby na te creepersy, sa cudne

    OdpowiedzUsuń
  9. te buty są genialne, zwłaszcza połączone z rajstopami ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje stylizacje, ale ta to totalna bomba! Nie mogę się napatrzeć :D No i wreszcie widzę Twój brzuszek, wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie sobie poradziłaś z za krótką bluzką! Te rajstopy to był strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rajstopy sa najlepsze na świecie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. podziwiam Cię za łączenie różnych wzorków, bo wydawać by się mogło że będzie jakiś sajgon i masakra :) ale efekt jest rewelacyjny! bardzo mi się podoba ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no dobra, tutaj ta spódniczka to jest mistrz podkreślenia, subtelnie ale WOW!:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger