Tak sobię dziś napiszę!

Uroczyście oświadczam, że jestem obrażona na zmianę czasu z zimowego na letni. Każdy zegarek w domu mówi mi inną godzinę. Nie.. nie lubię tego. W dodatku mamy kwiecień a mi to przypomina bardziej zimę niż wiosnę. Co z tego , że dzisiaj jest w miarę ciepło skoro jutro będzie o 10 stopni mniej? 
Nie jestem przystosowana do zimy, dlatego w szafie przeważają ciuchy letnie! 

Zimo... wy-pier-pa-pier!

Chciałabym móc latać w letnich butach i cieszyć się promieniami słońca przy których nie zmarznę.








spodnie / pants - h&m %
koszula / shirt - axparis
marynarka / jacket -bik bok
płaszcz / coat - retrovintageshop
chusta / shawl - retrovintageshop
torebka / bag - recycled by lenka
kapelusz / hat - retrovintageshop
okulary / sunglasses - zerouv
buty / shoes - irregular choice via sarenza.pl

14 komentarzy:

  1. Co do zmiany czasu to dla mnie jest to totalny bezsens :/ zestaw super, buty rewelacja :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. mega zestaw! jest super wiosenny i w ogóle czadowy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny zestaw :) Jakbyś czasem chciała sprzedać ten płaszcz to ja biore od razu! Zakochałam się w nim totalnie! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie przepadam za zmianą czasu na letni, przez pierwszy tydzień po zmiane mam wrażenie, że ktoś mi codziennie zabiera godzinę z życia. Co do pogody u Ciebie przynajmniej nie ma 20cm śniegu na ulicach ;) Bardzo ładna i kolorowa stylizacja aż chce się tej wiosny! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, odważnie, oryginalnie :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle pięknych kolorów i faktur:) bardzo bardzo mi się podoba:)
    genialne buty i koszula:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszcz jest obłędny, buty i chustka <3
    pozdrawiam ;-)

    http://niemodne-niemodne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny zestaw i bardzo fajny blog ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Monia!
    czekam,aż brzuszek będzie widać spod twojego okutanego ubioru ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja, zdecydowanie masz swój styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, bardzo pozytywnie jest tu Ciebie...super!

    OdpowiedzUsuń
  12. nieziemski jest ten płaszcz ♥♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger