21 weeks

W środę mam urodziny. W środę kończę 23 lata. W środę mamy lekarza.
Zrobiliśmy w mieszkaniu małe przemeblowanie zanim brzuch uniemożliwiłby mi robienie większości małych rzeczy (; Na sobie mam typowego zwyklaka na spontaniczne wyjście na spacer / wyjście do sklepu / wyjście do szkoły, gdziekolwiek. Wygodnie jeansy w które wchodzę nadal bez problemu, zielona marynarka i karmelowy kapelusz . Nowa torebka totostyle i nowiutkie botki w kwiatki! <3

Przypominam o konkursie - tutaj <






 




bluzka / blouse - mohito %
marynarka / jacket - h&m %
torebka / bag - totostyle
jeans - yes or no %
chusta / shawl - second hand
kapelusz / hat - iloko
botki / boots - sachaschuhe

16 komentarzy:

  1. Dopiero na tych zdjęciach widać, jak duży już masz brzuszek! :)
    A buty są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. 23 lata? Dałabym więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde ja też. Nie chcę Cię tym urazić czy coś, ale jesteśmy z tego samego rocznika, a ja wciąż wyglądam jak dziecko. :D

      Piękny brzusio, zdrówka życzę dla Ciebie, dla Maleństwa :))

      Usuń
  3. oj, jakie cudowne buciki:)))
    i powodzenia w środę u doktorów :)

    lena

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie wyglądasz !
    a botki są cudne !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakaś ty młodziutka.
    ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciąża Ci służy, wyglądasz pięknie! Ubóstwiam Twoje buty, mistrzostwo. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Maleństwa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie Ty masz chude nóżki <3 Buty w kwiatki idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam barwne postacie! A Ty nią bezapelacyjnie jesteś :) Podziwiam ;*

    Zapraszam do mnie:
    www.madamepoupee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. BOTKI NIE W MOIM STYLU:) ALE BARDZO MI SIĘ PODOBAJĄ;)


    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwieciste botki są cudowne, zakochałam się w nich. I kapelusz <3 sama mam taki brązowy, uwielbiam, dodaje uroku wszystkim. Ciąża Ci służy, wyglądasz kwitnąco, gratuluję! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wyglądasz, nie przejmuj sie zasranymi hejterami, to buraki:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger