5 MONTHS

Nie ma to jak wiosna. Po kilku dniowym ochłonięciu w domu powracam ze zdwojoną siłą. Nie wiem na ile, bo pogoda płata mi figle ale jestem! Wczoraj dostałam przesyłkę od mojej zaprzyjaźnionej projektantki SuHu , w paczce znalazłam tunikę w geometryczne wzory, która przypomniała mi modę lat 70's i wystrój jednego z Krakowskich lokali. Jak zwykle pokazałam na co mnie stać i dla podkręcenia całości założyłam wzorzyste rajstopy. Nie bójcie się, to tylko ja i moja szalona natura eksperymentowania z łączeniem deseni ;) Na stópkach letnie botki w kolorze złota i torebka .
o nie.. właśnie słyszę burzę. uciekam chować się po kątach.








tunika / tunic - Su Hu
rajstopy / tights - retro futuro
torebka - bag - Ms.DEsign / fb
buty / shoes - Irregular Choice via sarenza.pl
okulary / sunglasses - zerouv
opaska / headband - chicnova

23 komentarze:

  1. jak już ładnie widać brzuszek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygladasz!! Zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie. Jednak nie podoba mi się połączenie tych wszystkich wzorów.

    ODWDZIĘCZ SIĘ NA:
    http://exclaimhere.blogspot.com/
    byłoby miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, zawsze jest w Twoich stylizacjach coś tak genialnego i niepokojącego! Dla mnie to prawdziwa sztuka. Na przykład opaska na włosy idealnie wszytko połączyła w całość. Niby taki szczegół a jednak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, miło się ogląda, super się czyta. Jeśli interesujesz się makijażem i chcesz poznać jego tajniki zapraszam do siebie na http://lusiakowy.blogspot.com/ Udowadniam, że make up to świetna zabawa! :) Pozdrawiam gorąco! Gratuluję Dzidziusia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! :) Ja sama nie potrafiłabym nosic takiego połączenia wzorów, ale Ty robisz to perfekcyjnie i wyglądasz tak kolorowo i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. brzusio! ;*
    ładnie w opasce Ci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna tunika, a Ty swoją kreacją jeszcze bardziej pokazujesz jej urok. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz, ciąża dodaje Ci uroku, życzę dużo zdrowia i miłości;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalona :) Sama nie odważyłabym się na takie połączenie wzorów, ale u Ciebie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorowo i wzorzyście, me like it ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. opaska jest wspaniała, szkoda, że mam tak małą głowę, że nie mogę nosić takich rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. no! wreszcie widać brzuszek :) fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiś czas temu trafiłam na ten blog i trudno mi jest powstrzymać się aby Cie nie odwiedzać...Genialne połączenia, świetne dodatki! W ciąży wyglądasz kwitnąco! pozdrawiam serdecznie zdrówka życzę dla Maleństwa także;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Służy Ci ciąża naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger