BALERINKI Z KOKARDKĄ

Kapeluszo-mania u mnie trwa! Kocham nakrycia głowy, tak samo jak kocham okulary, nawet te, które do mnie nie pasują. Mam ich dziesiątki, nie potrafię ich już nawet zliczyć bo z każdym tygodniem przybywa chociaż o jedną nową parę. Najnowszy nabytek kapeluszowy to beżowy kapelusz iloko, który opada jak tulipan. Jak na majowe słońce nie jest w nim gorąco i to mi się podoba! Wczoraj robiłam małe porządki z butami i udało mi się znaleźć zagubione balerinki. Nie ma to jak porządki!








sukienka / dress - dressyouup.pl
naszyjnik / neacklace - eve.of.art
kapelusz / hat - iloko
balerinki / ballerinas - no name
torebka / bag - Ms.DEsign / FB

30 komentarzy:

  1. ale te balerinki są słodkie! I w tej sukience pieknie wyglądasz ;) Torebki zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie baleriny i od zeszłego lata noszę je namiętnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko co zrobione z dresowej dzianiny - super sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kapelusz bardzo mi sie podoba ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi sie podobasz!!! Buty, sukienka i kapelusz- wszystko idealne!!!! I ten boski naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaka fajna sukienka, aż sobie zajrzę na ich stronę ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kapelusz i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie się baaardzo podoba sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. awww, pojadę i ukradnę, też kocham kapelusze, ale ostatnio u mnie jakiś zastój...

    OdpowiedzUsuń
  10. dlaczego wyjelas kolczyk z przegrody? był fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyjęłam, zmieniłam na mniej widoczny bo zawsze chciałam go tak nosić, w końcu jest dla mnie a nie na pokaz ;) Czasami w niektórych ujęciach na zdjęciach widać małą kuleczkę ;) Dziękuję! :)

      Usuń
    2. A ja wyjęłam :( 16 lat temu, jak szukałam pracy. a że wtedy byłam w ciąży to dziurka szybko mi zarosła i już nie wróciłam do dawnego kolczyka. Ale kolczyk wspominam z rozrzewnieniem. To był chyba jeden z pierwszych kolczyków w nosie w Polsce. Wzbudzał kontrowersje na ulicy no i w mojej rodzinie:) (byłam wtedy na studiach) Rozmarzyłam się...
      Szara Mycha

      Usuń
  11. fenomenalnie,balerinki słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  12. JAKI CUDNY NASZYJNIK!!! PO PROSTU MARZENIE! :D

    Pozdrawiam,
    BalerinyDiany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Sukienka bardzo dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna kieckę masz!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz kwitnaco ;-) mam pytanko czy w tych balerinkach nie pocą się nadmiernie stopy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Moje się nie pocił ale trzeba uważać by nie obcierały, dlatego najpierw rozchodziłam je w skarpetach :)

      Usuń
  16. Matko, jakie piękne balerinki a'la melisski!!!! Gdzie je dorwałaś ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam je już dwa lata, to był jakiś sklep luuluu czy jakoś tak ale nie miał dobrych opinii, w Krakowie widziałam takie w co drugim ''bazarku'' , myślę , że dorwiesz je w prawie każdym sklepie internetowym :)

      Usuń
  17. Jaki fajny kolorek butów - blady odcień różu, stonowany, idealnie pasuje dla kobiety. Cała stylizacja w pełni wiosenna, kapelusz to już w ogóle przypieczętował niezwykłość efektu. Sesja zdjęciowa się udała.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger