NEW IN :

Wszystkie kobiety ''chorują'' na nowe spodnie, buty, okulary, kapelusze , chusty. Są takie, które ''chorują'' na nowe kosmetyki, perfumy, lakier do paznokci. Ja jestem z tych, które uwielbiają mieć co raz to nową parę butów. Nowe botki, letnie sandały, kowbojki itd. Na półce stoi mnóstwo par butów ale nie mam jeszcze botków w kwiatki. Ujrzałam je na stronie Sachaschuhe i nie mogłam się oprzeć. Zdążyłam już je nawet przetestować podczas spaceru do sklepu . Jakie jest moje zdanie? Są to chyba jedne z najwygodniejszych butów, które mam w swojej kolekcji!


shoes - sachaschuhe

16 komentarzy:

  1. Piękne buciki! *.*

    Przy okazji zapraszam do konkursu, który jest organizowany na naszym blogu (bloga prowadzą dwie siostry bliźniaczki). Do wygrania jest oryginalna biżuteria! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju jakie cudowne są te butki ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous boots!!

    Would be lovely if you visit me too!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne , podobaja mi sie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę! :)

    www.yuppie-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I am really enjoying the theme/design of your blog. Do you
    ever run into any internet browser compatibility problems?

    A couple of my blog audience have complained about my site not working correctly in Explorer but looks great in Chrome.
    Do you have any recommendations to help fix this problem?


    Visit my weblog: vakantiewoning huren

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne,piękne,piękne!!
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny model, ale wolałabym osobiście gładkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie należymy do tej samej grupy kobiet ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie podobają mi się te buty :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne są te buty, idealnie pasują do twoich kolorowych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger