11 komentarzy:

  1. Fajne buty.. te czerwone wysoką mają koturne? i ciekawa jestem do czego będziesz zakładać te w paseczki... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vagabondy są wysokie ale wygodne, mają wysokość ok 6 cm. A espadryle na pewno będą noszone do spodni i wzorzystych skarpetek :D

      Usuń
  2. vagabondy sa najlepsze! mam juz w sumie 5 par z tej firmy, w tym wlasnie GAGI ale te wyzsze ponad kostkę, i musze powiedziec ze sa najwygodniejszymi butami jakie mam :) tylko trzeba uwazac na nierównosciach bo łatwo mozna skrecic kostke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to może mogłabyś mi napisać, czy to w zależności od modelu jedną są dopasowane czy każde np rozmiar 38 są tyćko większe :> Bo ja mam te i są leciutko luźne (zainwestowałam we wkładkę) a moja siostra nosi rozmiar 36 i z innego modelu ma vagabondy, które nie są luźne ;) a może to po prostu wina stopy :>

      Usuń
    2. i to jest właśnie z nimi taki problem. Ja zamowilam kiedys 38 i niestety okazaly sie za duze. Odesłałam je. Poszłam to sklepu przymierzyłam i wlasnie tenze model GAGA okazal sie byc dobry w romiarze 37. Natomiast CONGA 37 byly za male...wez tu czlowieku traf z rozmiarem. Kupilam jeszcze EDIE, tutaj tez jest dobry 38 :)Natomiast te trampeczki na koturnie HOLLY trzeba jednak kupić rozmiar mniejsze :) oczywiscie takie jest moje zdanie, inni moze nie maja takiego problemu:)
      ale fakt jest faktem, buciory Vagabonda sa świetne i na pewno bedziesz zadowolona :)

      Usuń
    3. o widzisz, teraz będę wiedziała jak traktować ich numerację ;) Dziękuję! :)

      Usuń
  3. jakie cudowne espadryle, też będę musiała się w jakieś zaopatrzyć!

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na stylizacje z nowymi butkami. Chodzą za mną Vagabondy,ale właśnie muszę poczekać,co o nich napiszesz i doradzisz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne espadryle !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger