NEW IN :

Kilka drobnych nowości. Niedawno miałam urodziny więc w pewnym sensie nazwę to prezentami (; Od dawna rozmyślałam nad wygodnym pokrowcem na laptopa. Jakie znaczenie ma dla mnie słowo '' wygodny '' ?  To taki pokrowiec, do którego wsadzę laptopa i nie będzie zajmował miejsca przez zbędne uchwyty i kieszonki. Pokrowiec, który mogę schować do torby z ubraniami podczas podróży a ten wykonany z filcu idealnie się do tego nadaje! Śliczny pierścionek z czerwonym dużym oczkiem ze złotymi motywami i marynarka, która zamówiłam kilka miesięcy temu ale dopiero odebrałam ją w weekend u tata (;




bag - youpibag.pl / ring - gravika / blazer - ciuchbuda

13 komentarzy:

  1. Od dawna intryguje mnie dlaczego nie odmieniasz słowa "tata" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a powinnam to jakoś odmawiać? ;) tak jestem nauczona i tak mówię (:

      Usuń
    2. hmmm chyba mówi się, od taty, u taty :) ale jak kto lubi :)

      Usuń
  2. pokrowiec jest świetny! bo nie ma to jak style notebook ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny jest ten pokrowiec, taki niebanalny ;) udane prezenty jak widać..

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pokrewiec jest słodki!!! I z niecierpliwością czekam na post z ta marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokrowiec rewelacja i boska marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę fajny jest ten pokrowiec :) dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, przydaje się również jako kopertówka (:

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger